Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، هشتمین دوره المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی کشور به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد و در این المپیاد ۰ نفر از کارکنان اورژانس از ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به این گزارش، پنج نفر از هشت نفر سهمیه ورود به المپیاد در قطب شمالغرب، از کارکنان اورژانس و مرکز فوریت‌‎های پزشکی استان اردبیل بودند که در نهایت توانستند سه عنوان و رتبه برتر کشوری این المپیاد را کسب کنند.

بر اساس این گزارش، در این المپیاد، مسعود سعیدیان در بخش آزمون عملیاتی و مهارتی(آسکی) موتورلانس، مهدی نریمانیان در بخش آزمون فنی و رانندگی اتوبوس آمبولانس و زهرا زرعی در بخش آزمون اعزام و راهبری آمبولانس(واحد ۸۰۰) موفق به کسب رتبه برتر این المپیاد شدند.

بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، در این المپیاد دکتر غلامرضا حمیدخلق متخصص طب اورژانس از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به عنوان دبیر علمی هشتمین المپیاد علمی و مهارتی فوریت‌های پزشکی و فرهاد غیبتی معاون فنی و عملیات اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل به عنوان ممتحن این المپیاد انتخاب شده بودند.

به گزارش ایرنا، طی یکسال گذشته بالغ بر ۲۵۰ هزار تماس با شماره تلفن ۱۱۵ اورژانس استان اردبیل برقرار شده که ۶۷ هزار مورد آن منجر به عملیات و ماموریت موفق شده که حدود هفت هزار مورد از این ماموریت ها را مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

هم اکنون اورژانس استان اردبیل با ۵۵ پایگاه ثابت، ۹۷ دستگاه آمبولانس و یک اورژانس هوایی و پنج موتورلانس، خدمات وسیعی در سطح مناطق شهری، روستایی و جاده‌های استان ارائه می‌کند.

برچسب‌ها استان اردبیل سازمان اورژانس کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل سازمان اورژانس کشور بهداشت و سلامت استان اردبیل سازمان اورژانس کشور بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت