Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، در متن پیام تسلیت محمود سالاری معاون امور هنری برای درگذشت حبیب الله صادقی آمده است:

«بسمه تعالی

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت اندوه‌بار هنرمند متعهد، انقلابی و پیشکسوت عرصه نقاشی، کاریکاتور و گرافیک استاد حبیب الله صادقی، موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حبیب الله صادقی شخصیت بزرگی که عمر پربرکت خویش را با عشق و هنر متعهدانه درهم آمیخته و سال‌ها با جان و دل خود در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس با آثارش کنار مردم بود و باورها و آرمان‌های مردم را نقش زد؛ انقلابی بود و تفکر آرمانی داشت، همواره به دنبال ایجاد تحول، تجلی، قرائت و رهیافت جدید از روحیه انقلابی با زبان هنر، ثابت قدم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاد.

یقیناً نام و آثار هنری این استاد و هنرمند پیشکسوت ارزشمند روایتگر انقلاب و حماسه برای همیشه در تاریخ هنر ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.

اینجانب فقدان این هنرمند پیشکسوت را به خانواده محترم ایشان، اصحاب فرهنگ و هنر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.»

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهمن ماه سال گذشته با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین ضمن گفتگو با استاد حبیب الله صادقی از کارگاه نقاشی ایشان بازدید کرد و در جریان روند آماده‌سازی آثار این هنرمند پیشکسوت قرار گرفت.

کد خبر 5548703

منبع: مهر

کلیدواژه: حبیب الله صادقی محمود سالاری موزه هنرهای معاصر فلسطین درگذشت چهره ها تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه کنسرت موسیقی عکاسی هنرمندان تئاتر خانه سینما فیلم سینمایی ماه محرم تئاتر شهر تماشاخانه شهرزاد فیلم هناس سینمای مستند خانه هنرمندان ایران حبیب الله صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم