Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار منوچهر امان‌اللهی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال‌ تاکنون چهار هزار و ۲۳۳ فقره سرقت در استان رخ داده که از این تعداد دو هزار و ۴۸۳ فقره با چهار درصد افزایش کشف و یک‌هزار و ۲۱۳ سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این مدت اعضای ۱۵ باند سرقت با کشفیات قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف را دستگیر کرد و پرونده آنها را به مراجع قضایی برای رسیدگی ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان‌الهی با اشاره به افزایش هشت درصدی جمع تصادفات چهارمحال و بختیاری در این مدت یادآور شد: توجه به آموزش‌ها و رعایت مقررات برای ارتقای فرهنگ رانندگی می‌تواند در کاهش تصادفات نقش‌آفرینی کند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این مدت تلفات ناشی از تصادفات در استان با ۶۴ نفر فوتی ۲۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد.

امان‌اللهی به عملکرد مطلوب پلیس امنیت اقتصادی اشاره و تاکید کرد: در حوزه جرائم اقتصادی مانند احتکار کالا و جلوگیری از احتکار نهاده‌های دامی اقدام شد و از فعالیت سوءاستفاده‌کنندگان جلوگیری شد که با چهار هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال ارزش، نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

وی با اشاره به کشف یک‌هزار و ۲۰۳ کیلوگرم مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزود: در این مدت یک‌هزار و ۲۴۶ نفر دستگیر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشت و ۹ مکان خُرده‌فروشی مواد مخدر پلمب شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به فعالیت‌های پلیس فتا در حوزه فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: در این مدت یک‌هزار و ۸۳۰ فقره سایت با مصادیق مجرمانه شناسایی و به کارگروه مصادیق مجرمانه ارسال شد که بیش از ۹۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی یادآور شد: در این مدت ۳۲۶ فقره پرونده مرتبط با مجرمان در فضای مجازی تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

امان‌اللهی با اشاره به تشکیل ۵۱۲ فقره پرونده در حوزه مبارزه با جرائم سایبری از ابتدای سال‌جاری تاکنون اظهار داشت: در این مدت پلیس استان در حوزه سایبری موفق به کشف ۴۴۶ فقره پرونده شد.

وی گفت: پلیس امنیت عمومی چهارمحال و بختیاری نیز از ابتدای سال‌جاری تاکنون در حوزه خدمات ۱۰ هزار و ۹۴۶ فقره بازدید از واحدهای صنفی انجام داد که منجر به ۶ هزار و ۸۶۱ مورد تذکر، ۵۹۶ مورد اخطار، ۲۵۰ فقره پلمب واحدهای صنفی متخلف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پلیس استان در این مدت هشت هزار و ۷۰۶ مورد انواع خدمات در حوزه امنیت را به مردم ارائه کرد.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۷ هزار و ۷۲۹ فقره پرونده در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان تشکیل شد و در این مدت ۱۰۰ هزار و ۴۳۲ نفر به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها مراجعه کردند.

امان‌اللهی تصریح کرد: در حوزه وظیفه عمومی چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۳۷۱ مشمول به خدمت سربازی اعزام و ۳۹۲ مشمول غایب دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به انجام چهار هزار و ۳۸۰ مورد خدمات مشاوره و مددکاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی در مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها از ابتدای سال‌‎جاری تاکنون یادآور شد: این خدمات ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در این مدت یک‌هزار و ۶۲۲ نفر به دوایر مشاروه و مددکاری کلانتری‌های استان مراجعه کردند که منجر به مصالحه در یک‌هزار و ۸۱۸ فقره پرونده شده است.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۹۱ هزار و ۷۱۱ مورد تماس با مرکز پلیس ۱۱۰ و هشت هزار و ۹ مورد تماس با شماره ۱۹۷ نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گرفته که بیشتر آن‌ها عملیاتی شده است.

امان‌اللهی تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری در این مدت ۸۱ هزار و ۷۳۸ مورد خدمات مراجعه به مردم داشته است.

وی شناسایی مشکلات موجود در جامعه و ارائه راهکارهایی برای رفع این مشکلات را از برنامه‌های پلیس چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: رعایت اجرای قانون با جوانب مختلف و رفتار مناسب برای امر به‌ معروف و نهی از منکر به‌منظور تقویت عفاف و حجاب از طرق تذکر و ارشاد در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آمران به‌معروف و ناهیان از منکر باید شرایط و آداب این مهم را رعایت و از هرگونه برخورد فیزیکی، پرخاشگری و رفتار نامناسب پرهیز کنند.

وی با اشاره به وظیفه ۳۲ دستگاه اجرایی برای مقابله با بدحجابی یادآور شد: سگ‌گردانی در معابر منجر به توقیف ۱۰ تا ۱۵ روزه خودرو خواهد شد.

امان‌اللهی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رسانه‌های گروهی جایگاه و اثرگذاری بالایی در قشرهای مختلف جامعه دارند.

وی آگاهی‌بخشی به جامعه،آموزش، اطلاع‌رسانی، امربه‌معروف و نهی از منکر با شناخت درست از اوضاع جامعه را ضروری دانست و گفت: اطلاع‌رسانی به‌موقع و اموزش‌های علمی در کاهش اتفاقات و رفتارهای ناهنجار و تجاوز به حقوق عمومی اثرگذار است و رسانه‌های گروهی در این حوزه نقش مکمل دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رسانه‌های گروهی با اطلاع‌رسانی شفاف، دقیق و سریع در کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به ایحاد امنیت پایدار در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرهنگ پاسدار علی‌اصغر مهری تاکید کرد: به‌همین منظور پلیس تلاش دارد تا ارتباط صمیمی و دوسویه با رسانه‌های گروهی و خبرنگاران داشته باشند.

به گزارش ایرنا، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ۱۷ مردادماه سالروز شهادت "محمود صارمی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

برچسب‌ها محمود صارمی فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری محمود صارمی فرماندهی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل رسانه های گروهی فقره پرونده درصد افزایش امان اللهی کلانتری ها یادآور شد یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضعف در زیرساخت‌های حوزه بازرگانی استان، گفت: ایجاد میدان عرضه دام، سردخانه‌های زیرصفر و بازارچه‌‌های مستقیم در این زمینه در دستور کار است. - اخبار استانها -

حسین برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به ضعف در زیرساخت‌های حوزه بازرگانی استان، اظهار داشت: ایجاد میدان عرضه دام، ایجاد سردخانه‌های زیر صفر برای ذخیره استراتژیک منابع پروتئینی و ایجاد بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا جزو ضرورت‌های در این زمینه است که در دستور کار است.

برزگر با اشاره به اینکه لازم است در سال جاری توجه بیشتری به زیرساخت‌های بازرگانی استان صورت گیرد، بیان داشت: استان چهارمحال و بختیاری نسبت به استان‌های بزرگ و کلانشهرها، در ساختارها و زیرساخت‌های حوزه بازرگانی ضعیف‌تر است.

وی با اشاره به اینکه با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود استان، ضرورت دارد تغییراتی در برنامه‌های بخش کشاورزی استان رخ دهد، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های سال جاری بر همین اساس و بر اساس نیازمندی‌ها و همچنین جهش تولید صورت گرفته و اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در زمستان گذشته 2.6 درجه دمای هوا بالاتر از سنوات گذشته بود، گفت: بارندگی در استان با کاهش 106 میلیمتری نسبت به سنوات گذشته روبرو بوده است،  کاهش بارندگی و تغییرات اقلیمی باعث شده تلاش در حوزه بهره‌وری آب بیشتر شود.

برزگر ادامه داد: افزایش سامانه‌های نوین آبیاری، ایجاد شهرک‌ها و مجتمع‌های کشاورزی، طرح جهش تولید در دیمزارها، خاک‌ورزی حفاظتی و حرکت از کشاورزی گسترده به کشاورزی عمودی و متراکم در راستای افزایش بهره‌وری آب در سطح استان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری بهبود توسعه وضعیت گوشت صورت خواهد گرفت، مطرح کرد: متناسب با طرح مردمی سازی یارانه‌ها، وضعیت گوشت قرمز در یک سال گذشته دچار تلاطماتی شد که برای همین بازسازی جمعیت دام مولد و افزایش بهره وری تولید در حوزه پروار ضرورت دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شروع برنامه اصلاح نژاد دام در 9 هزار راس، خاطرنشان کرد: در همین راستا برنامه ریزی شده است 13 مجتمع دامپروری در نیمه اول سال جاری وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد
  • تامین زیرساخت‌های صادراتی مهمترین حلقه زنجیره ارزش
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری