Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد جلیلوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سالن یک هزار و ۵۰۰ نفری فامنین هم اینک در مرحله اسکلت قرار دارد و برای تکمیل آن ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تکمیل پروژه ورزش باستانی نیازمند تخصیص سه میلیارد تومان است و تکمیل زمین چمن مینی فوتبال که به تازگی شروع شده پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فامنین ادامه داد: تفاهم نامه ایجاد پیست موتور سواری در منطقه جهان آباد مبادله شده است اما برای تغییر کاربری مشکلاتی با منابع طبیعی داریم.

جلیلوند اظهار داشت: به منظور بهره گیری از زمین چمن طبیعی، تمدید مجوز بهره برداری از چاه در دستور کار قرار دارد.

 وی اضافه کرد: در بخش راه نیز طرح مشترکی مربوط به مسیر قروه - رزن و کبودرآهنگ در دست اجرا است که ۱۳.۵ کیلومتر آن در محدوده استحفاظی شهرستان فامنین قرار دارد.

فرماندار فامنین تصریح کرد: سال ۱۳۹۰ راه اندازی ساختمان فرمانداری این شهرستان آغاز شد و با وجود گذشت بیش از ۱۱ سال همچنان این طرح بلاتکلیف مانده که تکمیل آن ۲ میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

جلیلوند گفت: ایستگاه راه آهن این شهرستان تا پایان سال به بهره برداری می رسد با این وجود مسیر دسترسی به این ایستگاه روستایی و خاکی است.

وی اظهار داشت: امسال با بهره گیری از ابزار و تجهیزات محلی نسبت به شانه سازی این مسیر با هدف پیشگیری از بروز تصادف اقدام شد با این وجود برای ارتقای این مسیر ۴.۵ کیلومتری و تبدیل آن به جاده بین شهرستانی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گفته فرماندار فامنین، اصلاح هندسی رمپ ورودی و خروجی به آزاد راه با تخصیص ۵۰ میلیارد تومان و تعیین تکلیف پروژه ۳۳۸ واحدی از دیگر نیازها و مطالبات مردم این شهرستان در سفر هیات دولت به استان همدان است.

جلیلوند اظهار داشت: در بخش کشاورزی با توجه به دیم زار بودن اراضی فامنین، کشاورزی آورده ای برای این شهرستان نداشت بنابراین در بخش صنعت دنبال راه اندازی منطقه ویژه جهان آباد و ناحیه نگار خاتون با هدف افزایش میزان درآمد و تحول در بخش اشتغال ساکنان این شهرستان هستیم.

آیت الله رییسی رییس جمهور در سی امین سفر استانی دولت روز پنج شنبه ۶ مردادماه جاری به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان سفر می کند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهور در چندماهه اخیر و از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ضمن یک سفر به شهرستان های استان تهران، به ترتیب به استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، قم، هرمزگان، گیلان، گلستان، مازندران، خراسان رضوی، البرز، قزوین، آذربایجان غربی، خوزستان (سفر سرزده به آبادان / ‏‬ متروپل)، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه و مرکزی سفر کرده است.

استان همدان سی امین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت است.

خبرها و گزارش های بیشتر از سفر استانی رییس جمهور به این استان را در پرونده خبری «دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور» دنبال کنید.

برچسب‌ها استان همدان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری فامنین پروندهٔ خبری دیار هگمتانه میزبان سی‌امین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان فامنین استان همدان فامنین میلیارد تومان اعتبار استانی رییس جمهور سفر استانی سی امین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و جمع‌بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

کد خبر 6097997

دیگر خبرها

  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • بررسی راهکار‌های توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود