Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:55:08 GMT

فرهنگ؛ سرآغاز تحول در روابط عمومی سازمانی است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۸۱۸۴

فرهنگ؛ سرآغاز تحول در روابط عمومی سازمانی است

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی‌های ایران  گفت: مدیریت یک سازمان باید حامی و پشتیبان روابط عمومی آن مجموعه باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی باقریان روز چهارشنبه_پنجم مردادماه_ در آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی در ارتباط برخط با این مراسم، اظهار کرد: مدیری که حامی روابط عمومی مجموعه خود باشد می‌تواند با نگرش تحولی به ارتقای درون سازمانی کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در دیدگاه برون سازمانی نیز موثر است.
به گفته وی، آموزش روزآمد در این نگاه تحولی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که همه ابعاد تحول نیازمند فناوری و دستگاه های مدرن و پیشرفته نیست. طبق آمارهای جهانی تنها هشت درصد شرکت های جهانی می‌توانند به نتاتیج دلخواه در موضوع فناوری تحول برسند.
رییس انجمن بین المللی روابط عمومی با بیان اینکه باید در روابط عمومی‌های دنیای حاضر ترکیب انسان و فناوری را با هم دید، تصریح کرد: این با هم دیدن و با هم پیش رفتن در نیل به موفقیت یک مجموعه شتاب‌دهنده و تاثیرگذار است.
باقریان خاطر نشان کرد: تحول در مدیریت روابط عمومی یک نهاد باید با فرهنگ آغاز شود. این فرهنگ است که مردم را با یک مجموعه همراه می‌کند و این اصل مهم در مبحث روابط عمومی همواره باید در ذهنیت مدیران سازمان‌ها شکل گرفته و جا افتاده باشد.
وی ادامه داد: چندی قبل آماری به دستم رسید که حکایت از آن داشت که ۸۱ درصد مدیران نمی‌توانند بدون توجه به مردم و افکار عمومی کار کنند. این موضوع یک پیوست مهم نیز دارد که اگر محتوا که مردم در شکل دادن و تولید آن نقش دارند پادشاه است، داده‌ها در این بین نقش امپراطور را دارند.
مدیرمسئول و سردبیر دو نشریه تخصصی در حوزه روابط عمومی اضافه کرد: امروزه اساس هوش مصنوعی بر داده استوار است. با تحلیل داده‌ها و کلان داده‌هایی که هوش مصنوعی گردآوری می‌کند می‌توان علایق و سلیقه مخاطب یا مشتری را شناسایی کرده و با پیام‌های شخصی‌سازی شده تولید محتوا کرد.
باقریان افزود: امروز در فراجهان(متاورس) با گونه‌های متعددی از ارتباطات روبه‌رو هستیم که ارتباطات داده‌ای یکی از آنها است.
به گفته این فعال روابط عمومی ایران، اینترنت معدن داده است و در متاورس این معدن وسعت و تعدد بالایی دارد و بسیار بیشتر می‌شود در این بستر به سودآوری رسید.
وی در بخش دیگر سخنان خود صداقت، شفافیت، پاسخگویی و اخلاق را از جمله مهمترین ویژگی‌های یک مدیر روابط عمومی برشمرد و گفت: اخلاق، محور و اولویت فعالیت یک مسئول در این بخش کارکردی است. مسئولان این حوزه همواره باید مراقب شأن و جایگاه خود باشند.
باقریان یادآور شد: نقش مدیر سازمان در حفظ شأن و جایگاه روابط عمومی تعیین کننده است و می‌تواند در بالابردن آن با دیدگاه خلاقانه و تحولی کمک کند.

اختتامیه هفدهمین جشنواره روابط عمومی‌های استان اصفهان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی با حضور کارشناسان و مدیران سازمان‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

کد خبر 591393

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روابط عمومي اتاق بازرگاني اصفهان اتاق بازرگانی فراخوان متاورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: خاک آلوده بر سلامت انسان چه تاثیری می‌گذارد؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی‌تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228561 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند