Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوستی گفت: تعاونی‌های تخصصی باید هرچه سریعتر تشکیل شوند و از کارکنان و پرسنل بخش دولتی دعوت می‌کنیم این تعاونی‌ها را تشکیل دهند و ما هم در صورت تشکیل این تعاونی‌ها زمین‌های خوبی برای اجرای طرح تخصیص خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز در حاشیه کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن تعاونی نظام پرستاری در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس اظهار داشت: در ادامه طرح نهضت ملی مسکن از امروز احداث تعاونی‌های تخصصی نیز شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امروز یک مجتمع 150 واحدی کلنگ زنی شد ویژه تعاونی نظام پرستاری با اولویت پرستاران بخش کووید که در 2 سال گذشته زحمات زیادی برای سلامت جامعه متحمل شدند.

استاندار هرمزگان گفت: از روز پنج شنبه هفته جاری نیز اعطاء سند زمین‌های تخصیص یافته به مردم در طرح نهضت ملی مسکن را از  شهرستان بستک و بخش جناح آغاز می کنیم که عمدتا قطعات ویلایی هستند به یاری خدا در شرق استان نیز این طرح اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: سعی شده به جز در بندرعباس و بخش‌هایی از میناب در سایر شهرستان قطعات زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی متناسب با زندگی مردم منطقه باشد.

دوستی گفت: تعاونی‌های تخصصی باید هرچه سریعتر تشکیل شوند و از کارکنان و پرسنل بخش دولتی دعوت می‌کنیم این تعاونی‌ها را تشکیل دهند و ما هم در صورت تشکیل این تعاونی‌ها زمین‌های خوبی برای اجرای طرح تخصیص خواهیم داد.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی شهرک پیامبر اعظم بندرعباس گفت: چند روز گذشته کلنگ احداث پل در این منطقه زده شد و برای جبران ضعف حوزه آموزشی کارگروه ویژه‌ای برای تکمیل مدارس در شهرک پیامبر اعظم تشکیل شده است.

استاندار هرمزگان گفت: به دنبال ارتقای زیرساخت‌های شهری شهرک پیامبر اعظم هستیم و در این راستا یک کارگروه متشکل از استانداری، راه و شهرسازی و شهرداری برای اصلاح این زیرساخت‌ها تشکیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن شهرک پیامبر اعظم تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد

کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد پس از حدود دو سال بحث و کش‌مکش، نهایت در پردیس بیمارستان امام حسن(ع) بر زمین خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد پس از حدود دو سال بحث و کش‌مکش، نهایت در پردیس بیمارستان امام حسن (ع) بر زمین خورد.

کد خبر 748478

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی به کجا رسید؟
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود