Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اسبق فدراسیون فوتبال گفت: فضای فوتبال ایران تا حدودی ملتهب است و این برای تیم ملی در آستانه جام جهانی خوب نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم شکوری دبیر اسبق فدراسیون فوتبال در حاشیه دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم‌ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واقعیت این است که فضای فوتبال ایران تا حدودی ملتهب است و این برای فوتبالی که زمان چندانی تا آغاز جام جهانی ندارد، خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  تا جام جهانی فرصت چندانی نداریم.‌ در این برهه زمانی همه کشورها متحد شده‌اند تا از تیم خود در بزرگترین رقابت فوتبالی جهان حمایت کنند چرا که فرصتی نمانده و ما هم باید تمام و کمال از تیم ملی کشورمان حمایت کنیم و با ایجاد یک فضای آرام،‌ آن‌ها را مهیای حضور در جام جهانی کنیم. تفاوت این دوره با دوره‌های قبلی در این است که سنوات گذشته فضایی آرام‌تر را تجربه می‌کردیم اما این‌بار به دلایل مختلف این فضا وجود ندارد.

سرپرست دبیری اسبق فدراسیون فوتبال ادامه داد: بدون شک مسئولیت‌ها و پست‌هایی که وجود دارد، ماندگار نیست و فقط عملکرد مدیران می‌ماند و در تاریخ ثبت می‌شود. طبیعی است سلایق مختلفی هم باید وجود داشته باشد اما همه این‌ها باید در یک راستا و با هدف حمایت از تیم ملی فوتبال ایران باشد.

شکوری با بیان این‌که ایران در گروه آسانی در جام جهانی قرار ندارد، گفت: بر خلاف تصور برخی از دوستان اعتقاد دارم بازی‌های بسیار سختی پیش رو خواهیم داشت چرا که تیم‌هایی در این گروه هستند که جدا از عرصه ورزش و فوتبال، رقبای ما در صحنه‌های دیگر هم به شمار می‌روند و این فضای متفاوتی را ایجاد می‌کند. انگلستان با تغییر فلسفه بازی، یکی از رقبای سخت ما در این گروه است و امیدوارم تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌های جام جهانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت