Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش CNN، برندون فریزر، برای بازی در فیلم جدید دارن ارونفسکی به نام «Whale» جهت ایفای نقش یک کارکتر ۲۷۰ کیلوگرمی، مجبور شد حدود ۲۰۰ کیلوگرم به وزن خود اضافه کند.

برندون فریزر ۵۳ ساله که روزی به عنوان یکی‌از خوش هیکل‌ترین افراد هالیوود و با بازی در نقش «جورج‌جنگلی» و فیلم «مومیایی» شناخته می‌شد اکنون با تغییرات عجیبی که پشت سر گذاشته، تقریبا برای تمام مخاطبان ناشناس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برندون که در زندگی نرمالش نیز وزنش حسابی بالا رفته بوده حالا برای بازی در فیلم جدید دارن ارونفسکی به نام «Whale» نقش یک مرد ۲۷۰ کیلوگرم (۶۰۰ پوند) را بازی می‌کند. او برای بازی در این فیلم چیزی حدود ۲۰۰ کیلوگرم به وزن خود اضافه کرد.

این فیلم قرار است امسال در فستیوال فیلم ونیز به نمایش درآید ولی تصویر منتشر شده از این فیلم از برایان باعث نگرانی طرفداران او از اضافه وزن بیش از حدش و ارزش اینکار شده است.

 

تماشاخانه ببینید| خاطره مهران مدیری از دوران جنگ؛ از شلیک آرپی‌جی تا زدن دشمن با سنگ کنکور برای رشد علمی ایران چه کرد؟ مافیای کنکور و آسیب‌های اجتماعی برای یک جامعه (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برای بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!

به گزارش ورزش سه پرسپولیس که در ده دقیقه پایانی وقت های معمول کامبک خورده و با دریافت دو گل از ایراکو بازی را 2-2 کرده بود در وقت های ضافه دو گل زد تا به سمت پیروزی در وقت های اضافه برود  اما باز هم کامبک خورد.

پرسپولیس وقت اضافه اول را با نتیجه  3 بر 2 تمام کرد و در شروع وقت اضافه دوم هم با ضربه نهایی آل کثیر به گل چهارم دست یافت .در چنین شرایطی به نظر می رسید آنها در این دقایق شرایط حفظ این پیروزی را داشته باشند اما به شکل عجیبی دو گل دیگر دریافت کردند تا عجیب ترین بازی جام حذفی چهار چهار مساوی شود و بازی به  ضربات پنالتی برود.

جالب اینکه سرنوشت بازی در اختیار دو گلری است که هردو مدتی طولانی با علیرضا بیرانوند کار کرده‌اند. رفیعی جوان (پرسپولیس) و گوهری (آلومینیوم).

دیگر خبرها

  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • (تصاویر) گران قیمت‌ترین استایل‌های زنان هالیوودی در مراسم‌های فرش قرمز