Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید زمانی روز چهارشنبه در جمع مدیران روابط عمومی دستگاهها و شورای اطلاع رسانی شهرستان ری افزود: برخی روابط عمومی را فرمان حرکت، برخی سکوی پرتاب و برخی دیگر نیز زنجیر ارتباط سازمان با مردم می دانند اما لازمه استفاده از تمامی توان روابط عمومی، برخورداری مدیران از سواد رسانه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: وظیفه من به عنوان فرماندار فراهم سازی زمینه فعالیت روابط عمومی و رسانه هاست و مدیران نیز باید در این زمینه توجیه شوند و به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری امکانات فراهم شود.

زمانی با بیان اینکه مسئولان شهرستان در اوج آمادگی هستند، اظهار داشت: انسجام ماست که دیگران را هم وادار به همکاری می کند از همین رو باید در زمینه اطلاع رسانی و رویکرد رسانه ای، نگاه منشجم و رو به جلویی داشت تا اخبار خوب از شهرستان منتشر شود.

سرمایه اجتماعی ابزاری برای ایجاد اعتماد عمومی است

سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز در این نشست با تاکید بر اینکه باید به سرمایه های اجتماعی توجه کنیم، گفت: سرمایه اجتماعی ابزاری برای ایجاد اعتماد است که می توان با آن در اجرای کارها به نتیجه رسید.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید در انتقال اطلاعات در سطوح مختلف موفق عمل کند تا موجب افزایش سرمایه اجتماعی برای جامعه و سازمان خود شود.

صفوی با بیان اینکه روابط عمومی باید فرصت را برای مردم و مخاطبان ایجاد کند تا درخواست عقلانی داشته باشند، ادامه داد: توده ها را تشخیص دهد و اگر یک روابط عمومی خوب توده ها را خوب تشخیص دهد می تواند در تولید محتوا و خبر نیز می تواند موفق عمل کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری تاکید کرد: روابط عمومی با یک خبرنگار متفاوت است و باید اتفاق را تجزیه و تحلیل کند، روابط عمومی با تبلیغات تفاوت دارد و تبلیغات بخشی از کار روابط عمویی و در حقیقت روابط عمومی هنر مردم داری است.

برچسب‌ها شهرستان ری روابط عمومی خبرنگار تاکتیک اطلاع رسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری روابط عمومی خبرنگار شهرستان ری روابط عمومی خبرنگار روابط عمومی اطلاع رسانی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیگیری مسائل عمومی اولویت کاری دستگاه قضا است
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است