Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:20:46 GMT

کسب رتبه برتر و قابل تقدیر سوادآموزی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۸۷۹۰

کسب رتبه برتر و قابل تقدیر سوادآموزی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری ظهر چهارشنبه در جلسه توسعه سوادآموزی در استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل توانست رتبه برتر خیلی خوب و قابل تقدیر توسط معاونت سوادآموزی به دست بیاورد.

وی افزود: این موفقیت در ارزیابی بررسی عملکرد استان‌ها در حوزه سواد آموزی در قالب ۲۱ شاخص اختصاصی و ۲ شاخص عمومی مدیریت و مشتری مداری احصا و اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: با همت روزافزون شاهد توفیقات بیشتر در عرصه سوادآموزی استان تا ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی باشیم.

صفری ادامه داد: در راستای سیاست محرومیت‌زدایی و نصیب برابر آموزشی مناطق محروم، مرزی، حاشیه‌نشین و افراد بازمانده از تحصیل از اولویت سوادآموزی خواهد بود.

وی با تبیین اهمیت سلامت و بهداشت به عنوان محور نشاط و رشد، افزود: ارتقا سطح منزلت و شأن معلمی را شاخص‌ترین هدف و برنامه آموزش و پرورش است.

کد خبر 5548665

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش اردبیل سوادآموزی اردبیل سواد آموزی بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مدیریت بحران ماه محرم اردبیل شیوع کرونا محرم 1401 بیست و نهمین سفر استانی دولت وقوع سیلاب ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در تهران نفس بکشید

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۱ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است