Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، به برنامه های فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت در دهه اول محرم اشاره و اظهار کرد: برنامه های دهه اول محرم در قالب برنامه های مراسمی روزانه و ویژه، برنامه های مراسمی زائران غیرایرانی و برنامه های ویژه بانوان می شود.

وی بیان کرد: آیین سیاه پوشان ضریح مطهر بانوی کرامت پنجشنبه ۶ مردادماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور خادمان این آستان مقدس طی مراسمی با مداحی حسن اسداللهی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: آیین تعویض پرچم گنبد مطهر حضرت معصومه (س) نیز جمعه ۷ مردادماه از ساعت ۱۹ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی عباس حیدرزاده در صحن امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی افزود: مراسم روزانه حرم مطهر بانوی کرامت نیز هر روز صبح بعد از نماز با نیایش صبحگاهی آغاز می شود و با مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و برپایی مراسم سخنرانی و عزاداری بعد از نماز عشا ادامه خواهد یافت.

احمدی تصریح کرد: مراسم عزاداری شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت در دهه اول محرم با سخنرانی آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جمعه ۱۴ مرداد نیز در حرم مطهر بانوی کرامت مراسم شیرخوارگان حسینی برگزار خواهد شد، گفت: این مراسم از ساعت ۹ صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ضیایی آغاز می شود و در ادامه سیدعلی حسینی نژاد و عباس حیدرزاده مداحی خواهند کرد.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به برنامه های ویژه زائران غیرفارسی زبان در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: از اول تا دهم محرم هر شب مراسم عرب زبانان، مراسام اردو زبانان ویژه برادران و خواهران و مراسم نیجریه ای های مقیم ایران در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین بخش بین الملل آستان مقدس فاطمی ۳۵ محصول رسانه ای به زبان های انگلیسی، عربی، تایی، اردو و فرانسوی برای پخش در شبکه های اجتماعی بین المللی آستان مقدس بانوی کرامت تولید شده که در طول دهه اول محرم منعکس خواهد شد.

احمدی افزود: محفل عزاداری ویژه بانوان نیز هر روز از اول تا دوازدهم محرم با قرائت زیارت عاشورا مداحی و سخنرانی در امور فرهنگی بانوان در صحن صاحب الزمان (عج) برگزار می شود.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی احمدی ماه محرم برنامه های حرم حرم مطهر بانوی کرامت مراسم سخنرانی دهه اول محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۸۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه