Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار یزد با اشاره به افزایش ۱۰ خط تلفن به مرکز مانیتورینگ شهرداری برای تماس‌های شهروندان به سامانه ۱۳۷ ، گفت: تمام نیروهای اجرایی و عملیاتی شهرداری یزد در آماده‌باش کامل قرار دارند.

حمیدرضا رحیم‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اعلام به موقع اداره کل هواشناسی استان و هشدارهایی که برای آگاه‌سازی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عضو ستاد مدیریت بحران و شهرستان صورت گرفت، اطلاع‌رسانی بسیار خوبی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در ابتدا هشدار زرد اعلام شد و پس از آن هشدار نارنجی از سوی مدیریت بحران استان صورت گرفت که احتمال وقوع در زمان اعلام هشدار نارنجی درصد بسیار بالایی دارد و حتماً این بارندگی انجام می‌شود و در حال حاضر هم که ستاد مدیریت بحران وزارت کشور هشدار قرمز را برای استان یزد اعلام کرده، ضرورت آمادگی برای آن در بالاترین حد خود قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری شهردار یزد افزود: در ستاد بحران شهرستان و استان و همچنین ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد هماهنگی‌های متعددی صورت گرفته تا در موقع بحران آمادگی برای مقابله با سیل صورت گیرد.

وی از برگزاری مانور پشت‌میزی در شهرداری یزد خبر داد و گفت: تعدادی از دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی در این مانور حضور داشتند و آخرین نکاتی که در بحث تحکیم سیل‌بندهای شهر یزد و مباحث مرتبط با ایمنی و اتفاقات رخ داده در سیل گذشته وجود داشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رحیم‌دل با بیان اینکه از هفته قبل در دستور کار شهرداری و سازمان عمران شهرداری یزد مباحث مختلفی در زمینه تقویت سیل‌بندها صورت گرفت، گفت: در حوزه سیل‌بند چهار نخاله‌هایی که در طول سال‌های قبل ریخته شده بود، به همراه رسوبات ناشی از سیل قبل برداشته شد و در ارتباط با سیل بندهای یک و دو نیز هماهنگی‌ها و اقدامات خوبی در زمینه تحکیم سیل بندها صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در ارتباط با بحث سیل‌بندها مشکل خاصی وجود ندارد، گفت: در خصوص داخل شهر هم اقدامات پیشگیرانه و آمادگی‌های همکاران ما در شهرداری صورت گرفته و تمامی همکاران ما از امروز تا شنبه در آماده باش کامل ۲۴ ساعته قرار دارند.

معاون شهردار یزد افزود: بازدید از کانال‌های دفع آب‌های سطحی صورت گرفته و همچنین مسیرهایی که در سیل قبل نیاز به اقدام برای هدایت آب داشت، توسط دو هزار کیسه شن توسط معاونت خدمات شهری مناطق تجهیز شد و علاوه بر این اقدامات لازم در حوزه آمادگی هرچه بیشتر برای جلوگیری از خسارات تا جای ممکن انجام گرفته است.

وی ادامه داد: با تمهیداتی که صورت گرفته، مرکز کنترل و مانیتورینگ شهرداری تعداد ۱۰ خط تلفن برای زمان بحران را افزایش داده و همکاران ما در اتاق مانیتورینگ آمادگی پاسخگویی سریع به موارد احتمالی که شهروندان در خصوص بارندگی دارند را ایجاد کرده‌اند.

رحیم‌دل با بیان اینکه نقاط حادثه خیز و ضعف‌های موجود در سیل گذشته شناسایی و در راستای رفع آن اقدامات لازم صورت پذیرفت، گفت: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی به شهروندان، هماهنگی لازم در این حوزه انجام شده است و آموزش‌های اقدامات اولیه در مقابله با بحران از جمله مباحث مربوط به چاه‌های جذبی و دیگر موارد به صورت گسترده آموزش داده شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در برخی مسائل نقش مهمی در پیشگیری از خسارت دارد، تصریح کرد: یکی از مواردی که مردم می‌توانند کمک شایانی داشته باشند، چک کردن ورودی چاه‌های جذبی است و در صورتی که این چاه‌ها دچار گرفتگی شدند، موضوع را با شماره تماس رایگان ۱۳۷ اعلام کنند تا مأموران شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی اعزام شوند.

کد خبر 591425

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری یزد یزد سیلاب شوراي شهر يزد شهر کلانشهر هشدار وقوع سیلاب سیلاب های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت بحران شهرداری یزد صورت گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد