Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، کاظم اسماعیل نژاد رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان خلیل آباد در بازدید فرماندار ازمحل زمین چمن مصنوعی روستای جابوز گفت: زمین چمن مصنوعی روستای جابوز با کمک 500 میلیون تومانی  دهیاری و خیرین؛ زیرسازی، فنس کشی و ساخت جایگاه تماشاگران آن انجام شده است اما پس از 2 ماه از اتمام کار پیمانکار برای نصب شرط تعداد 14 مورد در استان را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساخت دو زمین چمن  مصنوعی در روستای جابوز و شهر کندر با کمک خیرین و هزینه کرد 400میلیون تومان از اعتبارات شهرستان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: عدم حضور نصاب چمن مصنوعی مانع بهره برداری از این دو زمین ورزشی شده است.

وی از پیگیری های خود برای نصب چمن مصنوعی جابوز وشهر کندر خبرداد واظهار کرد: علیرغم پیگیری ها  پاسخ آنان  فراهم شدن 14 مورد زمین در استان است که به یکباره  اجرا نمایند.

ضرورت پیگیری مدیران استان 

مهندس سید مسعود یاوری فرماندار شهرستان خلیل آباد، با اعلام اینکه باید در اسرع وقت نصب چمن مصنوعی روستای جابوز و شهر کندر که آماده است، اجرایی شود از اداره ورزش  خواست تسریع نموده وگزارش پیگیری ها را به فرمانداری اعلام کند.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه قابل قبول نیست مجموعه ای که بیش از 2 ماه از تکمیل آن می گذرد فقط برای نصب چمن بماند، خواستار پیگیری موضوع از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان شد.

انتهای پیام/ 70053

منبع: فارس

کلیدواژه: زمین چمن خلیل آباد جابوز کندر زمین چمن مصنوعی روستای جابوز چمن مصنوعی خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد