Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال به‌صورت رسمی به سه نامزد ریاست این فدراسیون اعلام کرد که نمی‌توانند در انتخابات حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست، کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال بعد از بررسی مدارک نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال، مجوز شرکت در انتخابات را به امیررضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این موضوع نداشتن پنج امضای اعضای مجمع برای شرکت در انتخابات است.

امیررضا واعظ آشتیانی با تأیید این خبر به گفت: از فدراسیون تماس گرفتند و بعد از مراجعه به ساختمان فدراسیون نامه‌ای به من دادند که در آن اشاره شده به دلیل نداشتن پنج امضا نمی‌توانم در انتخابات شرکت کنم.

وی ادامه داد: من از طریق سایت ثبت‌نام کردم و پیش از ساعت 16 که مهلت پایانی ثبت‌نام بود، در فدراسیون حاضر شدم. ساعت 17:30 نیز برگه‌ای به‌عنوان تأیید ثبت‌نام به من دادند.

نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این ایراد از سمت فدراسیون بوده که سایت بسته شده و اجازه ثبت امضاها داده نشده است، آنهم در حالی که ساعت 17:30 کارهای مربوط به ثبت‌نام بنده به پایان رسید.

واعظ آشتیانی در پایان گفت که به کمیته استیناف شکایت و تا پایان این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ، امیررضا واعظ آشتیانی پیش از این از علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات به دلیل اظهارنظرش در یک برنامه تلویزیونی به کمیته اخلاق شکایت کرده بود و گفته می‌شود این کمیته به‌زودی به این شکایت رسیدگی خواهد کرد.

انتخابات فدراسیون فوتبال هشتم شهریور برگزار می‌شود. عزیز محمدی، میرشاد ماجدی و مهدی تاج سه نامزد تأییدشده از سوی کمیته بدوی هستند.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال کمیته بدوی انتخابات واعظ آشتیانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • تدارک ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت