Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب،  ائمه جمعه کشور در بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه و دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل حضور فعال ایشان در نماز جمعه، نشان خادم افتخاری نماز جمعه اعطا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، در این گردهمایی سه روزه از مرحوم آیت‌الله سیدهاشم رسولی محلاتی، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و حجج اسلام والمسلمین غلامعلی نعیم‌آبادی( نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس)، سیدمحمد حسینی شاهرودی (نماینده سابق ولی فقیه استان کردستان)، ابوالقاسم یعقوبی (نماینده سابق ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد) و سیداحمدی میرعمادی ( نماینده سابق ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد) به عنوان ائمه جمعه پیشکسوت تجلیل به عمل آمد.

همچنین از حسین شریعتمداری نماینده مقام معظم رهبری در موسسه کیهان و مدیرمسئول این موسسه و ابوذر روحی ذاکر اهل بیت به عنوان فعالان جهاد تبیین تقدیر و قدردانی شد.

این گزارش حاکی است در این گردهمایی از گلعلی آقابابایی، پژوهشگر و مستندنگار دفاع مقدس به عنوان  پرکارترین و مؤثرترین چهره‌ ادبیات پایداری و حجت‌الاسلام مظفر سالاری به عنوان فعال در حوزه مطالعه ادبیات فارسی و حضور موثر در عرصه فرهنگی تقدیر شد.

این گزارش می‌افزاید که در بخش دیگری از گردهمایی سراسری ائمه جمعه از خانواده شهید حجت الاسلام والمسلمین محمد اصلانی و شهید حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق دارایی که مظلومانه در حرم امام علی بن موسی الرضا به شهادت رسیدند،‌ تجلیل شد.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: گردهمایی نماینده سابق ولی فقیه حجت الاسلام ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی