Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-محمود سالاری در پیامی درگذشت استاد حبیب الله صادقی، هنرمند روایتگر انقلاب و حماسه را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، در متن پیام تسلیت محمود سالاری معاون امور هنری چنین آمده است:
بسمه تعالی
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر درگذشت اندوه‌بار هنرمند متعهد، انقلابی و پیشکسوت عرصه نقاشی، کاریکاتور و گرافیک استاد حبیب الله صادقی، موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاد حبیب الله صادقی شخصیت بزرگی که عمر پربرکت خویش را با عشق و هنرمتعهدانه درهم آمیخته و سال‌ها با جان و دل خود در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس با آثارش کنار مردم بود و باور‌ها و آرمان‌های مردم را نقش زد؛ انقلابی بود و تفکر آرمانی داشت، همواره به دنبال ایجاد تحول، تجلی، قرائت و رهیافت جدید از روحیه انقلابی با زبان هنر، ثابت قدم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاد.
یقینا نام وآثار هنری این استاد و هنرمند پیشکسوت ارزشمند روایتگر انقلاب و حماسه برای همیشه در تاریخ هنر ایران اسلامی ماندگار خواهد بود.
اینجانب فقدان این هنرمند پیشکسوت را به خانواده محترم ایشان، اصحاب فرهنگ و هنر تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر آرزومندم.
شایان ذکر است محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهمن ماه سال گذشته با حضور در موزه هنر‌های معاصر فلسطین ضمن گفتگو با استاد حبیب الله صادقی از کارگاه نقاشی ایشان بازدید کرد و در جریان روند آماده‌سازی آثار این هنرمند پیشکسوت قرار گرفت.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام تسلیت استاد حبیب الله صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود