Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@22:02:21 GMT

۶ بازی تدارکاتی برای تیم ملی والیبال

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۹۹۸۹۹

۶ بازی تدارکاتی برای تیم ملی والیبال

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال ۱۴۰۱ به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از روز دوشنبه دهم مردادماه آغاز می‌شود و مردان والیبال ایران در مسیر آماده سازی برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شش دیدار تدارکاتی و دوستانه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی، مردان والیبال ایران روز شنبه ۲۲ مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک می‌کنند و قبل از حضور در جام واگنر دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی اوکراین خواهد داشت که روز های ۲۴ و ۲۵ مرداد برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال اوکراین در گروه نخست قهرمانی مردان جهان با صربستان، تونس و پورتوریکو همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران سپس با هدف آماده سازی بیشتر در مسابقات جام واگنر شرکت می‌کند و روزهای ۲۷ تا ۲۹ مردادماه به ترتیب به مصاف صربستان، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

شاگردان بهروز عطایی روز یکشنبه ۳۰ مرداد لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد و روز سه‌شنبه یکم شهریورماه در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی اسلوونی خواهند رفت.

تیم‌های فرانسه، اسلوونی، آلمان و کامرون در گروه چهارم قهرمانی مردان جهان قرار دارند که دیدارهای مرحله مقدماتی خود را در لیوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های مردان جهان در شهر لیوبلیانا پایتخت کشور اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت که روز شنبه پنجم شهریورماه ملی‌پوشان کشورمان در نخستین بازی رسمی خود در این رقابت‌ها با آرژانتین روبرو می‌شوند.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران ایران قهرمانی مردان جهان تیم ملی والیبال والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است