Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران 6 بازی دوستانه برگزار می کند

تیم ملی والیبال در مسیر آماده سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 6 دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

به گزارش طرفداری، مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور 24 تیم از چهارم تا بیستم شهریورماه سال 1401 به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از روز دوشنبه دهم مردادماه آغاز می‌شود و مردان والیبال ایران در مسیر آماده سازی برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شش دیدار تدارکاتی و دوستانه خواهند داشت.

بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی، مردان والیبال ایران روز شنبه 22 مردادماه تهران را به مقصد لهستان ترک می‌کنند و قبل از حضور در جام واگنر دو دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی اوکراین خواهد داشت که روز های 24 و 25 مرداد برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال اوکراین در گروه نخست قهرمانی مردان جهان با صربستان، تونس و پورتوریکو همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران سپس با هدف آماده سازی بیشتر در مسابقات جام واگنر شرکت می‌کند و روزهای 27 تا 29 مردادماه به ترتیب به مصاف صربستان، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

شاگردان بهروز عطایی روز یکشنبه 30 مرداد لهستان را به مقصد اسلوونی ترک خواهند کرد و روز سه‌شنبه یکم شهریورماه در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی اسلوونی خواهند رفت.

تیم‌های فرانسه، اسلوونی، آلمان و کامرون در گروه چهارم قهرمانی مردان جهان قرار دارند که دیدارهای مرحله مقدماتی خود را در لیوبلیانا پایتخت اسلوونی برگزار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های مردان جهان در شهر لیوبلیانا پایتخت کشور اسلوونی به مصاف حریفان خود (آرژانتین، مصر و هلند) خواهد رفت که روز شنبه پنجم شهریورماه ملی‌پوشان کشورمان در نخستین بازی رسمی خود در این رقابت‌ها با آرژانتین روبرو می‌شوند.

اخبار داغ 

پشیمانی الکس نوری از رد کردن دو پیشنهاد ورژن جدید سپاهان به روایت تصویر / گزارش تصویری بازی دوستانه شاگردان مورایس مراسم معارفه پائولو دیبالا در حضور پرشور و بی نظیر هواداران رم / عکس رئال مادرید به دنبال جذب ایکر براوو، مهاجم 17 ساله بایر لورکوزن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران قهرمانی مردان جهان دیدار تدارکاتی آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین آغاز لیگ هندبال نونهالان استان قزوین، درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور و شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

در لیگ هندبال نونهالان استان قزوین چهار تیم با هم رقابت خواهند کرد. تیم‌های «مقاومت» آبیک، «پویا» و «کیان» تاکستان به همراه «نوژیان» قزوین برای کسب عنوان قهرمانی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، این مسابقات از سیزدهم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

درخشش بوکسورهای قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

«سیدمحمد میری» و «امیرعلی محمدی» بوکسورهای قزوینی ۲ مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور را از آن خود کردند.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در سالن ۳۰۰۰ نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد. از استان قزوین نیز تیمی متشکل از هفت بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

شناخت تیم‌های برتر مسابقات والیبال محلات قزوین

در مسابقات والیبال محلات قزوین در رده سنی نوجوانان تیم «نوروزیان» قهرمان شد و تیم‌های «شهید انصاری» و «شهرک دانش» رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رقابت‌های سنی آزاد هم «پارک ملت» قهرمان شد و تیم‌های «هادی آباد» و «نادری» دوم و سوم شدند؛ در این رقابت‌ها ۳۲ تیم با هم‌ رقابت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین