Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دایی در خصوص طارمی صحبت کرد.

محمد دایی مربی اسبق پرسپولیس به صحبت‌های مهدی طارمی واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، مهدی طارمی در مصاحبه با عادل فردوسی پور عنوان کرد که محمد دایی (برادر علی دایی) او را برای پرسپولیس نپسندید اما خود علی دایی اصرار کرد پرسپولیس با او قرارداد ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دایی جواب طارمی را داد که در ادامه می خوانید: 

*طارمی از کجا شنیده که گفتم به درد پرسپولیس نمی‌خورد؟ در آستارا به طارمی تشر زدم و خواستم در فوتبال پر رو باشد. وقتی علی دایی بازیکنی را پسندیده من نمی‌گویم به درد نمی‌خورد. 

*آقایان به جایی که می‌رسند گذشته خودشان را فراموش می‌کنند. اگر طارمی به درد نمی‌خورد وجودش را داشتم به علی بگویم. طارمی در این مصاحبه نشان داد که چه شخصیتی دارد. 

*آقای طارمی! تو حتی به کسی که مدیون او هستی توهین کردی. به طارمی گفتم پر روی فوتبالی باشد نه اخلاقی! این معجزه پول است که آقایان گذشته خود را فراموش می‌کنند.

*او در مورد دکتر صمد ابراهیمی که نقش اصلی را در شکوفا شدنش داشت گفت «آقایی به اسم ابراهیمی»! در حالی که طارمی هرچه دارد از صمد ابراهیمی است اما آنطور در موردش صحبت کرد. 

*این رفتارها و این صحبت‌ها معجزه پول است. پول کاری می‌کند که آدم‌ها گذشته خود را فراموش کنند. برای من صحبت‌ها و رفتارهای طارمی واقعا جای تعجب داشت و دارد.

اخبار داغ 

پشیمانی الکس نوری از رد کردن دو پیشنهاد ورژن جدید سپاهان به روایت تصویر / گزارش تصویری بازی دوستانه شاگردان مورایس مراسم معارفه پائولو دیبالا در حضور پرشور و بی نظیر هواداران رم / عکس رئال مادرید به دنبال جذب ایکر براوو، مهاجم 17 ساله بایر لورکوزن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد دایی گذشته خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم