Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره سرانجام کالابرگ الکترونیکی گفت: دولت هنوز تصمیم نهایی درباره کالابرگ الکترونیکی اتخاذ نکرده است و پس از آماده شدن مقدمات، رییس جمهور در یکی از جلسات رسمی تصمیم نهایی را ابلاغ خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، «سید احسان خاندوزی» در مراسم اختتامیه نخستین مدرسه تابستانه سیاست‌گذاری اقتصادی در جمع خبرنگاران درخصوص تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری، اظهارداشت: با توجه به اینکه حرکت به سمت نظام‌بخشی پرداخت‌ها و نظام مالی کشور در دستور کار قانونگذار بوده و حتی ابلاغیه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری پیش از این از سوی بانک مرکزی ابلاغ شده بود، جلساتی با رییس کل بانک مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اراده مشترک وزارت اقتصاد و بانک مرکزی این است که امسال ماجرای تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری که برای مردم مساله ایجاد کرده را به سرانجام برسانیم.

وزیر اقتصاد درباره اجرایی شدن سامانه مودیان مالیاتی گفت: قانون سامانه مودیان مالیاتی و پایانه‌های فروشگاهی مهلتی را معین کرده بود که خرداد ۱۴۰۰ به پایان می‌رسید.

وی ادامه‌داد: وقتی کار خود را در وزارت اقتصاد شروع کردیم، بخش‌های زیادی از مقدمات فنی و اتصال بخش‌های اقتصادی به سامانه فراهم نشده بود، بر این اساس مهلتی از مجلس خواستیم و موفق شدیم اوایل امسال بخشی از عقب ماندگی‌های را جبران کنیم، از تیرماه هم که اجرای قانون شروع شد و اطلاعیه‌های مربوط به فراخوان نیز توسط سازمان مالیاتی ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایرنا، نخستین مدرسه تابستانه سیاست‌گذاری اقتصادی که به همت وزارت اقتصاد دوره‌های آموزشی برای دانشجویان درنظر گرفته بود، امروز با حضور وزیر اقتصاد به کار خود پایان داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کالا برگ الکترونیکی احسان خاندوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم

به گزارش قدس آنلاین، «سید صولت مرتضوی» صبح امروز (شنبه) همزمان با برپایی هفته گرامیداشت کار و کارگر، در «مراسم اولین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران» با حضور مدیران عامل کارخانه‌ها، فعالان اقتصادی و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران که در کارخانه «ساپکو» برگزار شد، اظهار داشت: امسال روز کارگر و معلم با هم عجین شده‌اند، باید بگویم هم کارگران معلم هستند و هم معلم‌ها کارگر. معلم در کسوت تعلیم و تربیت است و کارگر علاوه بر این در کسوت‌ها در بخش تولید و رونق نیز فعال است.

وی ادامه داد: موضوع کار و تولید یکی از مولفه‌های بزرگ در تکریم بشریت است. در احکام و آموزه‌های دینی ما به این موضوع اشاره شده آن گوهر گران‌بهایی که جایگاه انسان را رفعت می‌بخشد، سعی، تلاش و کوشش است. مقام معظم رهبری امسال به منظور ایجاد استقلال شعار سال را جهش تولید با مشارکت مردم انتخاب کردند. گرچه مخاطب شعار ایشان آحاد مختلف جامعه مانند مدیران، فرهنگیان، کارفرمایان و... هستند، اما مخاطب اصلی جامعه کار و تولید است.

وزیر کار تاکید کرد: کشورهایی که به استقلال برسند در تمام مولفه‌های حاکم و رایج بر مدیریت کلان جهان اثرگذار هستند. بعضی از کشورها دارای استقلال سیاسی و برخی دارای وابستگی سیاسی هستند. برخی‌ها استقلال اقتصادی و برخی وابستگی اقتصادی دارند.

مرتضوی گفت: اثرگذاری استقلال سیاسی برای هر قومی زمانی در جهان موثرتر خواهد بود که توام با استقلال اقتصادی باشد. در دهه گذشته رهبر انقلاب به موضوع استقلال اقتصادی به مبحث رشد و جهش تولید، اقتصاد مقاومتی پرداخته‌اند. امسال بر جهش تولید نیز تاکید کردند. در ملاقاتی که به مناسبت روز کارگر با ایشان داشتیم فرمودند که جهش از رشد متفاوت است. جهش یعنی چند گام بلند برداشتن و سیر صعودی سپری کردند.

وی بیان کرد: ما در اجرای فرمان رهبر انقلاب باید به این موضوع توجه کنیم. اکنون استقلال سیاسی کشور ما در کره زمین زبانزد است. استقلال فرهنگی ما بی‌نظیر است و در حوزه استقلال اقتصادی هم گام‌های بلندی برداشته‌ایم، زیرا این کشور ۴۰ سال با تحریم‌ها مواجه بوده است. اما اکنون در بخش‌های مختلف حوزه نرم‌افزار و سخت افزار ما پیشرفت‌های بسیار وسیعی را داشته‌ایم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: البته که این پیشرفت‌ها کفایت نمی‌کند و باید هر روز بهتر از روز گذشته باشد.

گفتنی است؛ نشان اقتصاد مقاومتی و اهدای آن برگرفته از بند ۲۰ ابلاغیه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب است. در این دوره با ارزیابی ۲۵۰ کارخانه سراسر کشور ۱۲ کارخانه و مرکز تولیدی منتخب شدند. افرادی از نخبگان صنعتی و توانمندی که شاخصه‌های پیشتازی اقتصاد دانش بنیان را دارند این ارزیابی‌ها را انجام دادند. به گفته مسئولان برگزاری این مراسم، در این فرایند ۴۰۰ ارزیاب حضور داشتند. این طرح در آینده بهینه‌تر خواهد شد. اکنون در بیش از ۱۵ استان مراسم نشان اقتصاد مقاومتی برگزار شده است. استان‌های دیگر نیز در روزهای آینده این مراسم را برگزار خواهند کرد. این مراسم با همت و تلاش سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • اتصال ۱۷ بانک به سامانه برات الکترونیکی
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است