Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - تفاهم نامه همکاری بین شبکه ملی سازمان های مردم نهاد ناشنوایان ایران و شرکت سهامی بیمه ایران منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در آیینی با حضور سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران، احمد صفرزاده معاون فنی، شمس الله سلامی سرپرست معاونت نوآوری و برنامه ریزی، لیلا زهره مدیرکل بازاریابی و مطالعات بازار، مریم کاویانی فر مدیر کل حقوقی و امور قراردادها و جمعی از مدیران ارشد بیمه ایران و احسان شاهوردی مدیر کل شبکه ملی سازمان های مردم نهاد ناشنوایان ایران که در محل غرفه شرکت سهامی بیمه ایران در سالن شماره 6 چهاردهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور برپا شد، این تفاهم نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان امضای این تفاهم نامه، سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران در سخنانی با اشاره به خشنودی مجموعه مدیریتی بیمه ایران از انعقاد این قرارداد، گفت: خدا را شاکریم که به عنوان اولین شرکت بیمه و بر اساس سیاستهای راهبردی بیمه ایران اختصاصا با نگاه حمایتی و از منظر مسئولیت اجتماعی به نیازهای بیمه ای ناشنوایان پرداخته ایم و اکنون در آغاز مسیری قرار گرفته ایم که با استعانت از کمک خداوند می تواند منشا خدمات ارزشمندی باشد و انشاءالله برای سایر همکارانمان نیز الگو شود. تلاش خواهد شد در این مسیر بتوانیم طرح های بیمه ای جدید و ویژه ای را متناسب با نیازهای این عزیزان طراحی و ارائه کنیم.

در ادامه این نشست،  شاهوردی مدیرعامل شبکه ملی ناشنوایان ایران، با تشکر از مدیریت بازاریابی بیمه ایران که موجبات همکاری، تعامل و اتصال جامعه ناشنوایان و مجموعه شرکت معظم بیمه ایران را فراهم آوردند ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک ناشنوایان کشور از تمامی خدمات بیمه ای بیمه ایران به ویژه در رشته بیمه درمان نیز برخوردار شوند.

 صفرزاده معاون فنی و سلامی سرپرست معاونت نوآوری و برنامه ریزی بیمه ایران نیز در ادامه جلسه، طی سخنانی، با ابراز خشنودی از امضای این تفاهم نامه، نگاه بیمه ایران به این تفاهم نامه را بر اساس تعهد به مسئولیت های اجتماعی شرکت و نیز پشتیبانی و حمایت بیمه ای از جامعه ناشنوایان و کم شنوایان کشور خواندند. خانم ها زهره مدیرکل بازاریابی و مطالعات بازار و کاویانی فر مدیر کل حقوقی بیمه ایران نیز در سخنانی کوتاه از آغاز این همکاری مشترک ابراز خوشنودی کردند.

 در پایان این نشست صمیمی، تفاهم نامه همکاری بین شبکه ملی سازمان های مردم نهاد ناشنوایان ایران و شرکت سهامی بیمه ایران به امضای طرفین رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری ناشنوایان ایران تفاهم نامه بیمه ایران شبکه ملی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» صبح امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌) با هدف حرکت از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی و ایجاد ارزش افزوده برای طرح‌ها در محل معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بین حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان، و محمدمهدی نوربخش، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست، امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ظرفیت‌ها، ایجاد هم‌افزایی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و عمل به اصل ۵۰ قانون اساسی بوده است.

شرکت پالایش نفت آبادان، به‌عنوان نخستین شرکت صنعتی در کشور، در همکاری با ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در زمینه‌های مختلفی ازجمله کارگروه‌های راهبری و فنی دوجانبه، ارائه و واکاوی اجرایی برای طرح‌های اولویت‌دار با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای گذر از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی، و ایجاد ارزش افزوده برای این طرح‌ها در سطح این مجتمع صنعتی این تفاهم‌نامه را امضا کرده است.

شرکت پالایش نفت آبادان به‌منظور تحقق شعار خود با عنوان پالایشگاهی سرآمد و پیشرو در زمینه تولید، توسعه و مانع‌زدایی در طرح‌های زیست‌محیطی، استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است.

با اجرای این تفاهم‌نامه، افزون بر ایجاد یک مرکز هم‌آفرینی، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه و کشور و «جهش تولید با مشارکت مردم» عملی می‌شود و رشد و اعتلای شرکت‌های دانش‌بنیان و صادرات فناوری به دیگر کشورهای منطقه تحقق می‌یابد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی