Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: در راستای هوشمندسازی یارانه نان و به منظور مدیریت و شفاف‌سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی‌ها، ۹۷ درصد از نانوایی‌های شهرستان به کارتخوان هوشمند مجهز شده‌اند.

علی‌اکبر رضایی فرماندار شهرستان آران و بیدگل امروز _چهارشنبه پنجم مردادماه_ در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان، اظهار کرد: شنبه -۵ مردادماه- شهرستان آران و بیدگل بالغ بر ۱۶۹ نانوایی دارد که از این تعداد طی یک ماه گذشته با اجرایی شدن طرح هوشمندسازی یارانه نان، ۹۷ درصد از آنها به کارت‌خوان هوشمند مجهز شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در زمان اجرای این طرح که در راستای تأمین امنیّت غذایی مردم و با هدف جلوگیری از قاچاق آرد و نان می‌باشد، هیچ تغییری در حجم و قیمت عرضه نان و یا محدودیتی در توزیع نان برای شهروندان صورت نمی‌گیرد و تنها شیوه تخصیص یارانه به نانوایان متفاوت خواهد بود.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با تأکید بر اینکه یارانه از آرد حذف نمی‌شود بلکه شاهد یک نوع جابه‌جایی و تخصیص یارانه از نانوا به مردم هستیم، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان، میزان مصرف نان در هر روز و میزان مصرف آرد و پخت نان در نانوایی‌ها مشخص می‌شود و بر اساس آن یارانه نان هر ماه در اختیار مردم قرار می‌گیرد و نانوا با خرید آرد آزاد، نان را با همان قیمت قبل به دست مصرف‌کننده می‌رساند و دولت مابه‌التفاوت قیمت یارانه آرد را هر شب به حساب نانوا واریز می‌کند.

رضایی تصریح کرد: مردم در زمان خرید نان از همان کارت‌های بانکی خود به صورت معمول استفاده می‌کنند و نانوایان به ازای میزان فروش خود، سهمیه آرد دریافت خواهند کرد تا از این طریق جلوی هرگونه سو استفاده، فروش نامتعارف و قاچاق آرد گرفته شود.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح با ایجاد فضای رقابتی بین نانوایان، شاهد نظم در توزیع، مدیریت پخت، توزیع عادلانه یارانه نان و افزایش کیفیت نان خواهیم بود.

رضایی با بیان اینکه با اجرای این طرح تمام تراکنش نانواها با یک شبکه یکپارچه رصد خواهد شد، تاکید کرد: هر نانوا بر اساس پخت نان که انجام می‌دهد یارانه آرد را خواهد گرفت که این مهم از فروش آزاد آرد جلوگیری می‌شود.

وی ساماندهی بیشتر و نظارت بر نحوه پخت و توزیع نان را از دیگر فواید اجرای این طرح عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای این طرح از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد جلوگیری می‌شود.

کد خبر 591440

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آران و بیدگل فرمانداری کيفيت نان مشکلات معیشتی سیاسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هوشمندسازی یارانه نان شهرستان آران و بیدگل اجرای این طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار توزیع کارت کنکور

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز گذشته چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال بود.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از ۹۷۰ هزار داوطلب نوبت دوم کنکور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کردند.

رقابت برای کسب صندلی‌های سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌های کشور از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه جاری آغاز شد، در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز آغاز می‌شود و در اولین روز رقابت کنکور ۱۴۰۳ بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب به رقابت می‌پردازند.
داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 747784

دیگر خبرها

  • تداوم حملات رژیم صهیونیستی در سراسر غزه و افزایش شهدا
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • جادوی هوش مصنوعی در افزایش کیفیت ویدیو‌ها + فیلم
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • ۹۸ درصد رانندگان تبریز قانونمند هستند