Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در خصوص برنامه‌ریزی‌های صورت گرفت از سوی این شرکت برای برق صنایع به خصوص آلومینیوم در فصل تابستان اظهار کرد: مشترکین بالای ۷ مگاوات زیرمجموعه شرکت برق منطقه‌ای باختر به شمار می‌روند و  از آنجا که قدرت برق مصرفی شرکت آلومینیوم است لذا این شرکت مشترک برق منطقه‌ای باختر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی تفاهم‌نامه فی‌مابین وزارت نیرو و صمت مقرر شده است که صنایع از تاریخ ۱۵ مرداد ماه لغایت ۱۶ شهریورماه مصرف خود را تا ۵۰ درصد کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: صنایع با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مورد رتبه‌بندی قرار گرفته و نحوه همکاری آنها نیز مشخص شده است.

محمودی در خصوص وضعیت برق استان در فصل تابستان خاطرنشان ساخت: در صورت همکاری صنایع و کشاورزان در فصل تابستان خاموشی نخواهیم داشت در غیر این‌صورت مجبور به قطع و خاموشی برق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵ درصد افزایش در مصرف برق مواجه هستیم، اظهار داشت: گروه‌های مختلف از جمله کشاورزان می‌توانند در ساعات اوج مصرف برق همکاری باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: در صورتی که کشاورزان در ساعت اوج مصرف بین ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ساعت ۱۹ تا ۲۳ همکاری کنند و در این ساعات موتور پمپاژ خود را خاموش کنند، قبض برق برای آنها به‌صورت رایگان صادر خواهد شد.

به گفته محمودی صنایع نیز با توجه به برنامه اعلام شده موظف به همکاری هستند و در صورت اینکه با شرکت توزیع برق همکاری کنند پاداش‌هایی به آنها تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: سال گذشته صنایع کل استان ۳۵ میلیارد تومان پاداش دریافت کردند و در صورتی که این همکاری‌ها در سال جاری نیز تداوم یابد پاداش به آنها تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: در صورتی که صنایع در ساعات اوج مصرف برق همکاری نداشته باشند، قبض برق آنها دو برابر خواهد شد.

محمودی خاطرنشان ساخت: ادارات نیز توجه به کاهش ساعات کار موظف هستند در مصرف روشنایی و سیستم سرمایشی همکاری کرده همچنین از ساعت ۱۳ تا ۱۷ موظف به تعطیلی هستند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های خانگی هم موظف به رعایت الگوی مصرف شده‌اند، تصریح کرد: طبق الگوی مصرف مشترکین طبق الگوی مصرف، در مناطق غیر گرمسیر می‌توانند ۳۰۰ کیلووات ساعت و در مناطق گرمسیر ۴۰۰ کیلووات ساعت در ماه استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تأکید کرد: در صورتی که در مناطق گرمسیر مشترکین تا ۳۰۰ کیلووات ساعت و در مناطق غیر گرمسیر تا ۲۵۰ کیلووات ساعت نسبت به استفاده کمتر از برق اقدام کنند لذا مابقی قبض برای آنها به‌صورت رایگان صادر خواهد شد.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۸۰ درصد مشترکین استان مرکزی حدود ۳۰۰ کیلووات ساعت در ساعت در حال مصرف برق هستند و در صورتی که اینکه این میزان به ۲۵۰ کیلووات ساعت کاهش یابد به ازای هر کیلووات ساعت ۵ برابر پاداش به آنها تعلق خواهد گرفت و قبض مشترکین به‌صورت رایگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحدهای تجاری هم موظف‌اند از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در مصرف برق همکاری کنند، ادامه داد: در استان مرکزی بیش از ۳۰۰ درصد فشار مصرفی مربوط به بار سرمایشی است لذا اگر در بخش سرمایشی مشترکان کاهش مصرف داشته باشند در بحث کولر آبی و کولر گازی، مصرف خود را کاهش دهند، مجبور به قطع برق نخواهیم شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه پایداری شبکه به‌صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و در صورت اینکه پایداری شبکه با خطر مواجه شود، مجبور به قطع برق خواهم شد.

محمودی در خصوص قطعی‌های برق در سال گذشته نیز توضیح داد: مشترکانی که به دنبال قطعی‌های برق در سال گذشته دچار خسارت شده‌اند، در صورتی که بیمه شامل حال آنها شده، خسارت به آنها پرداخت شده است.

وی اطهار داشت: بیشترین مصرف در سطح استان مرکزی در بخش خانگی مربوط به شهر اراک، در بخش صنعتی مربوط به شهر ساوه و کمترین مصرف نیز مربوط به شهرستان آشتیان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنایع استان مرکزی توزیع نیروی برق استان مرکزی آلومینیوم اراک مصرف برق در استان مرکزی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی کیلووات ساعت برق همکاری خواهد شد مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد