Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان پیشوا ضمن بازدید از استخر مجموعه دانشگاه آزاد قول داد.این. مجموعه تا ده روز آینده فعال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، فرماندار شهرستان پیشوا به همراه محمدعلی میرزایی معاون امور عمرانی فرمانداری، پهلوان افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، پارسافر رئیس اداره ورزش و جوانان، امینی رئیس شبکه بهداشت و درمان و جمع دیگری از مسئولان از استخر دانشگاه آزاد بازدید کرد‌ند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با پیگیری‌های فرماندار و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برای احیا و بهره‌برداری مجدد از استخر دانشگاه که به علت شیوع کرونا حدود دو سال است به تعطیلی کشیده شده، تعمیر و بروزرسانی تجهیزات آن در دستور‌ کار مسئولان امر قرار گرفت.

فرماندار طی بازدید از این استخر، دستور بهره‌برداری از آن را ظرف ده روز آینده برای استفاده عموم مردم صادر کرد و مسئولان دانشگاه نیز با توجه به نیاز منطقه و تعامل با شهرستان، پیشگام تحقق این مهم بوده و موافقت نمودند تا این استخر علاوه بر امور آموزشی در اختیار عموم شهروندان نیز قرار گیرد.

همچنین دستور فرماندار برای تسهیل ارائه مجوزهای قانونی بهره‌برداری استخر دانشگاه به شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان صادر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استخر دانشگاه دانشگاه آزاد بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان

در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

‌خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها‌، باسکول و… انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

وی در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان
  • پرده‌برداری از تابلوی نامگذاری بلوار ورودی دانشگاه آزاد اصفهان به نام دکتر فروغی
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • احیا و مرمت قنات مدوئیه
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس