Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: پس از اجرای طرح کارآمدسازی یارانه‌ها و نوسانات بازار تقاضای گوشت در کشور، دستورالعمل خرید گوشت مازاد دامداران ابلاغ شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از تشکیل جلسات متعدد با شرکت پشتیبانی امور دام جهت تأمین زیرساخت‌های لازم برای خرید گوشت مازاد دامداران استان، امروز شرایط برای اجرای این طرح فراهم شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزگر متضرر نشدن دامدار را اصلی مهم در این طرح دانست و افزود: بر اساس این دستورالعمل گوسفند نر با وزن ۴۰ تا ۴۵کیلوگرم و حداکثر ۲.۵ کیلوگرم دنبه از دامداران استان خریداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همکاری اتحادیه تعاونی عشایر و اتحادیه تعاونی دامداران استان فرآیند خرید آغاز شده‌است، تشریح کرد: عشایر و دامداران روستایی استان می‌توانند با هماهنگی مباشر خرید، دام خود را به کشتارگاه جونقان تحویل داده و پس از کشتار و وزن‌کشی به قیمت تعیین‌شده کمیته قیمت‌گذاری بفروشند.

برزگر گفت: قیمت هر کیلوگرم لاشه گوسفند در پیش‌سرد کشتارگاه جهت خرید تضمینی دام مازاد عشایر و روستاییان ۱۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطرنشان کرد: مباشر خرید گوشت تحویلی را به‌صورت ۵ تکه و منجمد کارتن شده تحویل پشتیبانی امور دام می‌دهد.

برزگر با اشاره به ذخیره‌سازی این گوشت‌های مازاد در ذخایر استراتژیک استان اظهار داشت: از این ذخایر گوشتی می‌توان برای ماه محرم و همچنین در شرایط تحریک تقاضای بازار استفاده کرد.

وی از تحویل ۵۰۰ رأس گوساله مازاد خبر داد و بیان کرد: بر اساس قیمت‌ها، پرداخت نقدینگی مباشر خرید و اتحادیه پیش‌بینی می‌شود تا ۱۰ هزار رأس گوسفند نر نیز در برنامه عرضه دامداران استان باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کاهش هزینه‌های نگهداری و علوفه، قیمت تمام‌شده دامدار، کم‌شدن تقاضا و متضرر نشدن دامدار را از فواید این طرح عنوان کرد و افزود: این طرح در راستای حمایت از دامداران، پاسخگویی به تقاضای بازار و متعادل کردن نوسانات از امروز در استان آغاز شده‌است.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس

کلیدواژه: دامداران جهاد کشاورزی گوشت مازاد چهارمحال و بختیاری دامداران استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت فروشی بازی استقلال و تراکتور به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار استقلال و تراکتور در سامانه رسمی باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار استقلال و تراکتور سامانه فروش، بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی استقلال و تراکتور

قیمت بلیت این دیدار ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط استقلال و تراکتور

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار استقلال و تراکتور را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748954

دیگر خبرها

  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری