Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، ولی اسماعیلی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت تعیین تکلیف افرادی که به حذف یارانه خود اعتراض داشته‌اند، گفت:‌ کمیسیون اجتماعی مجلس برای پیگیری جاماندگان طرح عادلانه سازی یارانه‌ها کمیته ویژه تشکیل داده است که اتفاقا این کمیته دیروز با حضور معاون سرپرست وزارت کار تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه مقرر شد وزارت کار مجدداً شرایط افراد جدیدی که تاکنون یارانه نمی‌گرفتند و در مرحله جدید درخواست دریافت یارانه کرده‌اند را مورد ارزیابی قرار دهد. همچنین آن دسته از افرادی که تا پیش از پرداخت یارانه جدید، یارانه 45 هزار تومانی را دریافت می‌کردند و هم‌اکنون یارانه آنها قطع شده نیز می‌توانند بار دیگر در سامانه‌ای که وزارت کار اعلام می‌کند، شرایط مالی خود را اظهار کنند تا بار دیگر وضعیت آنها مورد بررسی قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین درباره عدم پرداخت یارانه ماه‌های گذشته برای آنها دسته از افرادی که پس از اعتراض یارانه‌ها آنها مجدداً برقرار شده است، گفت:‌به گفته معاون رفاهی وزارت کار، پرداخت معوقات برای آن دسته از معترضان دریافت یارانه که از ماه جاری یارانه آنها مجددا برقرار شده، به مرور پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: نائب رئيس كميسيون اجتماعي ثبت نام جاماندگان یارانه نقدی نماینده وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول شماره ۱۲ با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول بودجه مقرر شد که یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی برای مسائل فرهنگی هزینه شود که اعتبار آن بالغ بر ۲۸ همت می‌شد، اما دولت در جداول ۳۶ همت را برای توزیع آورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با همکاری کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی را در این جداول اعمال کرد که یکی از این اصلاحات، اختصاص منابع بیشتری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال برای اولین‌ بار بودجه در مرحله اول به شکلی تصویب شد که کسی نمی‌تواند بودجه حوزه فرهنگ را پرداخت نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است