Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه ملوان بندرانزلی اطلاعیه‌ای را در خصوص دیدار دوستانه با پرسپولیس به شرح زیر صادر کرد:

"با توجه به اطلاعیه غیر حرفه‌ای و نامحترمانه باشگاه پرسپولیس در صفحه ی رسمی این باشگاه در خصوص دیدار دوستانه، باشگاه ملوان اعلام می‌کند ضمن احترام به هواداران باشگاه پرسپولیس، به احترام هواداران خود و برای حفظ شان باشگاه ملوان، از انجام این دیدار دوستانه انصراف می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ملوان پرسپولیس سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان بود که انتشار ویدیویی از توهین یک هوادار پا به سن گذاشته اصفهانی به زنان حاضر در استادیوم، در فضای مجازی حسابی سر و صدا به پا کرد. هر چند که یک روز بعد این هوادار با انتشار کلیپ جدیدی مجبور به عذرخواهی شد اما با شکایت پرسپولیس، اقدامات قضایی در این خصوص آغاز شد.

تمرین امروز استقلال نیز با حضور هواداران این تیم برگزار شد که بخش قابل توجهی از سکوها در اختیار هواداران زن قرار گرفت. موضوعی که سبب شد تا خبرنگاران نیز در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها، نظر سرپرست جدید این تیم را جویا شوند.

آتیلا حجازی در واکنش به این موضوع گفت: وقتی آن صحنه را دیدم، جز اینکه تاسف خوردم، چیز دیگری نمی‌توانستم بگویم. کاش در فرهنگ ما این موضوع جا بیفتد که حقوق برابری بین هر دو قشر وجود دارد. ضمن تمام احترام بسیار زیادی که برای بانوان قائل هستیم، ما آقایان باید از جنبه اخلاقی حواسمان بیشتر باشد تا زمینه حضور زنان در فوتبال ما بتواند بیشتر فراهم شود. کما اینکه حضور هر دو قشر باعث پیشرفت فوتبال ایران خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • (ویدئو) پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان