Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@12:23:23 GMT

باشگاه ملوان از بازی دوستانه با پرسپولیس انصراف داد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۱۱۱۴

باشگاه ملوان از بازی دوستانه با پرسپولیس انصراف داد

باشگاه ملوان بندر انزلی پس از اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص برگزاری دیدار خداحافظی سیدجلال حسینی واکنش تندی نشان داد.

در بیانیه منتشرشده از سوی باشگاه ملوان بندر انزلی آمده است: «با توجه به اطلاعیه غیرحرفه ای و نامحترمانه باشگاه پرسپولیس در خصوص دیدار دوستانه با تیم ملوان بندر انزلی، باشگاه ملوان اعلام می‌نماید ضمن احترام به هواداران باشگاه پرسپولیس به احترام هواداران خود و برای حفظ شأن باشگاه ملوان از انجام این دیدار دوستانه انصراف می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

منبع: فردا

کلیدواژه: پرسپوليس باشگاه ملوان باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان با بیان سختی بازی‌های لیگ در هفته‌های پایانی، اظهار داشت: همه تیم‌ها درپی رسیدن به اهداف خود هستند لذا بازی‌ها سخت می‌شود. از وقتی به ایران آمدم می‌دانم که بازی برابر سپاهان سخت و هر جریان کوچکی می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. امیدوارم در این هفته از جزئیات به بهترین شکل استفاده کنیم تا نتیجه را به سود خود به پایان رسانیم.   وی با اشاره به باخت پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک، گفت: امیدوارم در بازی برابر سپاهان یک حمایت خوب از جانب هواداران داشته باشیم. درست است که یک جام را از دست دادیم، اما انرژی مثبت آنها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند. برد یا باخت در پایان هر بازی رقم می‌خورد، اما مهم این است که از بازی‌ها درس بگیریم. شکست همیشه تلخ است، اما امیدوارم هواداران بدانند که لیگ را در پیش داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم به هدفی که می‌خواهیم برسیم و برای آن می‌جنگیم.   اوسمار در پاسخ به انتقادات در خصوص تعویض‌های پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، افزود: اینگونه نیست. من به تمام بازیکنانم اطمینان و اعتماد دارم. ما بعد از این تعویض‌ها ۲ گل زدیم این نشان می‌دهد که بازیکنان تعویضی به ما کمک کردند. هدف آنان نیز بهتر کردن روند بازی به سود ما بود. من باور دارم و قبلا هم گفتم که دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و برای همین هیچوقت اعتقاد ندارم که یک نفر ضعیف است یا نه.   سرمربی پرسپولیس در خصوص طلسم ۶ ساله برد این تیم در برابر سپاهان نیز گفت: در برزیل یک ضرب‌المثل داریم که می‌گوید هر چه شما یک نفر را نمی‌برید، به بردش نزدیک‌تر می‌شوید و هر چه یک نفر را راحت می‌برید به باخت برابر او نزدیک خواهید شد.   اوسمار در خصوص آمادگی علیرضا بیرانوند برای حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس، افزود: هنوز مشخص نیست که او بتواند بازی کند. بیرانوند را زیر نظر داریم و در تمرین بررسی خواهیم کرد که شرایط او برای بازی برابر سپاهان چگونه است.   سرمربی قرمز‌ها در واکنش به کُری امید نورافکن بازیکن سپاهان، گفت: نمی‌دانم این بازیکن چه گفته است پس نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم، اما یک بازیکن توانایی خود را باید در زمین مسابقه نشان دهد و کارش را تا آخر بازی به خوبی انجام دهد.   اوسمار در خصوص ۳ بار کامبک خوردن مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی، افزود: قطعا این موضوع از جنبه احساسی روی بازیکنان اثر می‌گذارد. ما با آنها صحبت کردیم و کار کردیم. تمرینات خوبی داشتیم و آماده بازی فردا مقابل سپاهان هستیم.   وی در واکنش به این سوال که فردا مصلحت اندیشی خواهد کرد یا خیر؟ گفت: بین واقعیت فوتبال و بازی تماشایی فاصله زیادی وجود دارد. روز اولی که آمدم این را گفتم. عمده تمرینات ما تمرکز روی توپ گرفتن و حمله کردن است و به نتیجه بازی کاری نداریم. من دوست دارم همیشه توپ را به دست بیاوریم و حمله کنیم. این نوع بازی برای پرسپولیس مهم است. اگر دست من باشد دوست دارم در تمام بازی‌ها در فصل پرسپولیس در آزادی میزبان باشد و با ۶۰ هزار تماشاگر بازی را برگزار کنیم.   سرمربی پرسپولیس در پایان در خصوص غیبت امید عالیشاه و دانیال اسماعیلی‌فر در بازی فردا، افزود: بازیکنان بزرگی مانند عالیشاه، امیری، بیرانوند و ... در هر تیمی که بازی کنند، نبودشان خیلی احساس می‌شود. واقعا تاسف می‌خورم که در این بازی دانیال را نداریم، اما بازیکن جانشین وی بازیکن خوبی است و نیاز ما را برطرف خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود