Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به صدور حکم حبس برای دیپلمات ایرانی از سوی دادگاه بلژیکی در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای دفتر تحکیم وحدت در اعتراض به صدور حکم حبس برای اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی از سوی دادگاه بلژیکی در مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند و خواستار آزادی هر چه سریعتر و بی قید و شرط دیپلمات کشورمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانشجویان در این تجمع با حمل پلاکارد‌هایی با محتوای اعاده حیثیت، جاسوس بلژیکی اشد مجازات، جبران خسارت، یک دیپلمات بلژیکی را بازداشت کنید، دادگاه بلژیک پناهگاه منافقین، اسداله اسدی را آزاد کنید، آزادی بی گناه و تعهد به عدم تکرار خشم و انزجار خود را از اقدام دادگاه بلژیکی در صدور حکم حبس برای دیپلمات ایرانی اعلام کردند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دفتر تحکیم وحدت اسدالله اسدی صدور حکم حبس دیپلمات ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به همین گزارش‌ها تمرکز اصلی دادستانی دیوان کیفری بین‌المللی بر روی اتهام «گرسنگی دادن عمدی به فلسطینی‌های ساکن نوار غزه» قرار دارد. 

در گزارش روزنامه هاآرتص آمده است که پیش‌فرض اصلی مقام‌های دولت اسرائیل این است که کریم احمد خان، دادستان دیوان کیفری بین‌المللی طی هفته جاری ممکن است حکم جلب بنیامین نتانیاهو، یوآو گالانت و هرتزی لوی را صادر کند. 

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه اسرائیل احتمال صدور قرار بازداشت برای مقام‌های عالی‌رتبه کشورش را «کاملا ریاکارانه» خواند. وی افزود: «اگر لازم باشد از کشورمان به خارج سفر نمی‌کنیم.»

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است