Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تأخیر 6 ساعته پرواز تهران به ایلام شرکت آسمان در اوج گرما، باعث اعتراض شدید مسافران خسته و گرمازده شده است.

در این پرواز که علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مسئولین و مدیران ایلامی نیز حضور دارند، حتی با پیگیری‌‌های گسترده نماینده هم اقدامی صورت نگرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت تاخیر پرواز بعد از 6 ساعت، اضافه بار یک تنی اعلام شده و مدیر فنی هواپیما اعلام کرده اگر تا ساعت 7، ده نفر از مسافران اعلام کنسلی کنند، پرواز انجام خواهد شد و در غیر اینصورت پرواز کنسل و این‌همه مسافر در باند فرودگاه سرگردان خواهند شد.

طبق اطلاعات به دست آمده، مسافران به صورت متحد معترض شده و از پیاده شدن از هواپیما امتناع کرده و اعلام داشته اند تنها در صورتی پیاده می شوند که با هواپیمای دیگری پرواز کنند.

جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام با تائید خبر فوق گفت: شدت دما امکان پرواز به هواپیمای این پرواز را نداده ‌و حسب اعلام خلبان آن به علت شدت دمای داخل کابین امکان پرواز وجود ندارد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام خاطرنشان کرد: بعلت مقاومت مسافران در پیاده نشدن از هواپیما تصمیم بر آن گرفته شده ‌که با کاهش دمای داخل کابین در ساعات آتی این پرواز انجام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تأخیر پرواز پرواز تهران به ایلام هواپیمای آسمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر