Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد سعدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وضعیت بحرانی روستای زین آباد این شهرستان خبر داد و گفت: راه ارتباطی روستای زین آباد داراب بر اثر بارش‌ها مسدود شده و برای تخلیه اضطراری ساکنان روستا دستور داده شده تا هر چه سریع‌تر ۵ دستگاه اتوبوس به این منطقه اعزام و مردم را تخلیه کنند.

وی افزود: هم اکنون کلیه مسئولان قضائی، انتظامی و اداری داراب در منطقه حضور دارند و تلاش برای باز کردن مسیر ارتباطی روستا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مدیریت بحران فرمانداری داراب همچنین از قطع برق روستای زین آباد خبر داد و گفت: به دلیل آب گرفتگی شدید و سیلابی شدن‌منطقه برای جلوگیری از خطرات اتصالات و نوسانات برقی توسط اداره برق داراب، برق این روستا قطع شده است.

فرماندار ویژه داراب همچنین از تخریب بخشی از پل ارتباطی این روستا نیز خبر داد.

کد خبر 5549216

منبع: مهر

کلیدواژه: حوادث سیلاب داراب بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا مدیریت بحران اردبیل ماه محرم شیوع کرونا محرم 1401 بارش باران وقوع سیلاب ایلام اربعین حسینی زین آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار داورزن گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب روز شنبه راه روستای ساروق این شهرستان را مسدود و با تخریب پل جاده روستای بهانگر، مسیر ارتباطی این روستا را نیز قطع کرده بود.   مهدی بهادری افزود: با فروکش کردن آب رودخانه و با تلاش راهداران، راه روستای ساروق باز و برای اهالی روستای بهانگر نیز مسیر جایگزین تعیین شد تا در روز‌های آینده با مرمت پل تخریب شده، مجددا راه ارتباطی این روستا سامان بگیرد.   وی، یکی از مشکلات ناشی از بروز سیلاب را گل و لای رها شده بر روی بزرگراه مشهد - تهران در محدوده روستای مهر این شهرستان ذکر کرد و گفت: عوامل راهداری از صبح شنبه با استقرار در حاشیه جاده، به طور مرتب اقدام به برداشتن بقایا و آورده‌های سیل از سطح جاده می‌کنند تا در تردد مسافران و زائران امام هشتم (ع)، مشکلی ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • بازگشت سیلاب به «بهانگر» در داورزن و تخریب پل ارتباطی روستا
  • خسارت سیل به حدود ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • بازگشایی جاده ارتباطی روستای گو بخش مرکزی نیکشهر
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان