Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:17:42 GMT

طرح‌های روی زمین‌مانده در سمنان زودتر به نتیجه برسد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۱۴۵۷

طرح‌های روی زمین‌مانده در سمنان زودتر به نتیجه برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس عصر امروز با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: وظیفه این نهاد، تبدیل علم به فناوری و تجاری‌سازی فناوری تا مرحله کاربرد کامل آن است و تولیدات موفق فناورانه این نهاد مانند درمان ناباروری، سلول‌های بنیادی و انجام سلول درمانی، تولید داروهای گیاهی مختلف، طراحی و ساخت فرستنده‌های رادیویی، دکل‌های حفاری نفت، تولید مته‌های حفاری نفت و گاز، طراحی و ساخت سیستم رانش واگن‌های مترو و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مؤید نوع فعالیت حرفه‌ای این نهاد خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به‌عنوان نهاد عمومی غیردولتی، بر ضرورت تغییر جایگاه این نهاد در بودجه تأکید کرد و گفت: لازم است این نهاد به‌عنوان یک دستگاه سیاست‌گذار مستقل در بودجه دیده شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: توانایی علمی و دانش جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف در جهت توسعه استان بکار گرفته می‌شود.

گلرو افزود: این مرکز باید به دنبال انجام مأموریت‌های مهم در سطح ملی باشد و خدمات ارائه‌شده در این مرکز نیز باید در سطح بالایی باشد تا شاهد توسعه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی در استان توسعه باشیم و این امر شتاب گیرد؛ از همین جهت، باید تلاش کنیم در سال جاری چندین طرح فناورانه با حمایت و تأمین اعتبار لازم اجرایی شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه جهاد دانشگاهی استان سمنان در اجرای طرح‌های فناورانه مانند قطب دامپروری شهرستان مهدی‌شهر، مرکز درمان ناباروری و... بسیار جلوتر حرکت می‌کند و با یک تیم تخصصی و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالا، شتاب خوبی به اجرای این طرح‌ها داده و در این حوزه جهاد دانشگاهی استان پیش‌قدم است.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس ضمن تقدیر از تلاش‌های جهاد دانشگاهی سمنان برای اجرای طرح ایجاد قطب دامپروری کشور در مهدی‌شهر گفت: امسال و با کمک جهاد دانشگاهی سمنان باید بتوانیم بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های روی زمین‌مانده را به سرانجام برسانیم و از حضور جهاد دانشگاهی به‌عنوان مشاور علمی طرح ایجاد قطب دامپروری بهره خواهیم برد.

وی افزود: لازم است همه دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی، همکاری، حمایت و مساعدت لازم با جهاد دانشگاهی استان سمنان به‌عنوان مشاور علمی طرح داشته باشند.

گلرو ادامه داد: جهاد دانشگاهی یکی از مهم‌ترین مراکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی کشور است و حضور این نهاد علمی در پروژه‌ها و طرح‌های علمی و فناورانه، پشتوانه بسیار خوبی خواهد بود.

نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس بیان کرد: تلاش خواهیم کرد تا اعتبارات ملی برای اجرای طرح ایجاد قطب دامپروری کشور در شهرستان مهدی‌شهر را جذب کنیم و شاهد افتتاح این طرح ملی در استان سمنان باشیم.

انتهای پیام/74001/ن/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس گلرو نماینده مردم سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس قطب دامپروری کشور جهاد دانشگاهی سمنان جهاد دانشگاهی نماینده مردم سمنان مهدی شهر و سرخه در مجلس مهدی شهر و سرخه در مجلس جهاد دانشگاهی استان نماینده مردم سمنان قطب دامپروری استان سمنان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت