Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عراقی از ورود طرفداران جریان صدر و مخالفان «محمد شیاع السودانی» گزینه چارچوب هماهنگی شیعیان برای تصدی سمت نخست‌وزیری عراق، به منطقه سبز بغداد و سپس پارلمان این کشور خبر دادند.

به گزارش ایران اکونومیست، عصر امروز چهارشنبه(۵ تیر) صدها نفر از طرفداران جریان صدر عراق در اعتراض به پیشنهاد «محمد شیاع السودانی» برای منصب نخست‌وزیری عراق به میدان «التحریر» بغداد آمدند و سپس به سمت منطقه سبز بغداد حرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزیره در این باره گزارش داد که معترضان عراقی که عمدتا از طرفداران جریان صدر عراق هستند، وارد منطقه سبز بغداد محل استقرار نهادهای دولتی و مقرهای دیپلماتیک در بغداد شدند.

این معترضان که به نامزدی محمد شیاع السودانی اعتراض دارند، بدون هیچگونه مقاومت نیروهای امنیتی وارد این منطقه حفاظت شده، شده‌اند.

در ادامه شبکه خبری المیادین گزارش داد که تظاهرات‌کنندگان اکنون وارد مقر پارلمان عراق در منطقه سبز بغداد شده‌اند.

گفته می‌شوند معترضان به دنبال اعتصاب در مقابل ساختمان پارلمان عراق هستند.

این اعتراضات در حالی برگزار می‌شود که همزمان با توافق و اجماع گروه‌های سیاسی شیعه عراق بر سر نخست وزیر پیشنهادی، گزارش‌هایی مبنی بر آمادگی برخی طرف‌ها بر اعتراضات خیابانی برای مقابله با تشکیل دولت منتشر شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: عراق ، مقتدی صدر ، محمد شیاع السودانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عراق مقتدی صدر محمد شیاع السودانی محمد شیاع السودانی منطقه سبز بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در مراسم ویژه ای که برای اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد، وحیدی وزیر کشور، عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس در نظر گرفته شده بود، از منطقه ویژه اقتصادی سهلان که توانسته بود رتبه اول در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور در کلیه مباحث مطرح شده کسب نماید تجلیل به عمل آمد.

این رتبه با توجه به عملکرد شاخص‌های ارزیابی سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق ویژه اقتصادی به منطقه برتر تعلق می‌گیرد.

کد خبر 6091504

دیگر خبرها

  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان