Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا وثوقی‌مقدم افزود: در حال حاضر آمادگی لازم درزمینهٔ پذیرش بیماران بدحال مبتلابه کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه وجود دارد.

مدیر امور بیمارستان‌ها و تعالی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بابیان اینکه در حال حاضر بالغ‌بر ۵۰ بیمار در بخش‌های مختلف بیمارستانی بستری هستند، اظهار کرد: ۴۵۰ تخت ویژه برای خدمت‌رسانی به بیماران بدحال مبتلابه کرونا نشان‌دار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کمیته ساماندهی بخش‌های ویژه که پیگیر امور بخش‌های ویژه و ایمنی بیمار هستند نیز اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران کووید داشته‌اند که ازجمله آن می‌توان به توانمندسازی نیروها و بازآموزی آن‌ها به جدیدترین پروتکل‌های مراقبتی کووید و همچنین ارتقای استانداردهای لحاظ شده در این بخش‌ها اشاره کرد تا بتوانیم کیفیت خدمات‌رسانی را به بالاترین سطح برسانیم و از مرگ‌ومیر بیماران بدحال پیشگیری کنیم.

دبیر کمیته درمان مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فعالیت مستمر کمیته مراقبت و درمان بیان کرد: به دنبال شبانه‌روزی شدن فعالیت‌های قرارگاه مرکزی کرونا، تمام اعضای کمیته مراقبت و درمان به حالت آماده‌باش ۱۰۰ درصدی درآمده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تمامی بیمارستان‌ها در حالت آماده‌باش هستند تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی معاونت درمان نظارت بر اجرای درست تریاژ دولایه و تنفسی در اورژانس بیمارستان‌هاست که بتوانیم از انتقال بیشتر کرونا در محیط‌های درمانی جلوگیری کنیم. 

وثوقی مقدم بابیان اینکه در چند روز اخیر تعداد مراجعین سرپایی کووید به اورژانس بیمارستان‌ها افزایش‌یافته است تأکید کرد: عموم مردم در صورت ابتلای خفیف به کرونا مردم سعی کنند به نزدیک‌ترین درمانگاه مراجعه و از ازدحام بیمارستان‌ها اجتناب کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران کرونایی مراقبت های ویژه بیماران بدحال کرونایی بیمارستان ها بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،زائرسرای کرامت ۲ ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس کمیته امداد خمینی (ره) در مشهد افتتاح شد.
مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است،گفت: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

 

 

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد