Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری‌های بسیار برای درج نام کرمانشاه در تقویم رسمی کشور گفت : خوشبختانه با رای مثبت شورای فرهنگ عمومی کشور روز پنجم مرداد ماه به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین «مرصاد» به نام "روز کرمانشاه" ثبت شده است و پیگیر ابلاغ رسمی آن از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفدری خاطرنشان کرد: درج نام روز کرمانشاه در تقویم نیازمند ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به زودی این اتفاق می‌افتد.

وی یادآور شد: در صورت این ابلاغ نام "روز کرمانشاه" در تقویم ثبت می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از طرح پیشنهاد تغییر عنوان "روز کرمانشاه" به نام "روز مردم مقاوم کرمانشاه" خبر داد و افزود: پیگیر هستیم تا در تقویم، روز پنجم مرداد به جای روز کرمانشاه به نام روز "مردم مقاوم کرمانشاه" ثبت شود.

وی افزود: این پیشنهاد مخالفان و موافقانی دارد و برخی در شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان می‌کنند که این نام جدید، انتظاراتی را از سوی شهر‌ها و استان‌های دیگر به دنبال خواهد داشت که نام شهر و استان آن‌ها هم باید همین عنوان "مقاوم" را داشته باشد، چرا که آن‌ها هم در جنگ تحمیلی ایستادگی و مقاومت کرده اند.

صفدری گفت: به هرحال این تغییر نام هم همچنان در دست پیگیری قرار دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی تقویم روز روز کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح تفصیلی کرج تا خردادماه تصویب می‌شود+فیلم
  • تصویب طرح تفصیلی کرج بعد از ۱۰ سال
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • (تصاویر) ساعت فوق‌مقاوم شیائومی با ۱۵ استاندارد نظامی
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز