Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع بزرگ یاوران انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور و گرامیداشت عملیات مرصاد با این اجتماع مردمی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی در کنار پدران و مادران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، به مناسبت سالروز اولین اقامه نماز جمعه در کشور و گرامیداشت عملیات مرصاد  عصر امروز اجتماع بزرگ یاوران انقلاب اسلامی با حضور سردار اهوازیان کارشناس جبهه مقاومت و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جمعی از مسوولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم عصر امروز در مصلی بزرگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اجتماع مردمی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی در کنار پدران و مادران خود تحت تمثال‌های شهدای والامقام نصب شده در مصلی سرود سلام فرمانده و رفیق شهیدم را همراه با ابوذر روحی همخوانی کردند.

همچنین در آستانه فرا رسیدن ماه محرم پرچم متبرک حرم امام حسین (ع) و امام رضا (ع) توسط خادمین آستان مقدس عصمت و طهارت (ع) وارد شد و این محفل را متبرک کرد.

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در سخنرانی این مراسم با بیان اینکه سرود دشمن شکن و وحدت آفرین سلام فرمانده با همراهی کودکان، مردمان و سربازان انقلاب اسلامی جهانی شد اظهار داشت: هربار که این سرود خوانده می‌شود به تعبیر سیدحسن نصرالله، پشت اسرائیل می‌لرزد.

 وی افزود: این اجتماع مقتدرانه و حضور باشکوه دشمن را مایوس خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که نسبت به شهر، استان و کشور فکر اشتباهی کند و شهرستان قدس به‌عنوان نقطه امید و قوت ایران اسلامی معرفی شد.

ساعی: 3 هزار ‌تکواندوکار ایرانی "سلام فرمانده" را هم‌خوانی می‌کنندعراق|از نماز جمعه هواداران صدر و موضع‌گیری جدید مقتدی تا اجرای «سلام فرمانده» در مسجد سهلهمسابقه استعدادیابی سرود در تلویزیون / "سلام فرمانده" سرود منتخب سال شد

امام جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه نماز جمعه استثنائی‌ترین اجتماعی است که در عالم وجود دارد خاطرنشان کرد: نماز جمعه عملیات مرصاد هفتگی مؤمنین برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمن است و سلام ما در این روزها به امام زمان خواهد بود و با این سرود خود را برای ورود به ماه محرم آماده می‌کنیم و یاد سردار شهید سلیمانی که گفت:« ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم» را گرامی میداریم.

 انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سلام فرمانده نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • شاهنامه خوانی علم‌الهدی در نماز جمعه درباره حجاب: منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • تعالیم اندیشه عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی