Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: زمین لرزه ۴ ریشتری در شهرستان گرمه تاکنون خسارتی نداشته است.

ابوالفضل محبان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این زمین لرزه عصر امروز در ساعت ۱۹ و ۳۲ دقیقه در رباط قره بیل واقع در شهرستان گرمه به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه پس از این زمین‌لرزه تمام تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به حالت آماده باش درآمدند، افزود: این زمین‌لرزه در شهرستان های مجاور نیز احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محبان گفت: این زمین‌لرزه علاوه بر شهرستان گرمه در روستای چمن بید، اسپاخو، باش‌کلاته، زرد و کاستان شهرستان مانه و سملقان نیز احساس شد.

وی تاکید کرد: طبق گزارشات واصله و ارزیابی تیم‌های ارزیاب از این مناطق تاکنون گزارشی مبنی بر خسارات ناشی از این زمین‌لرزه اعلام نشده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی اجتماعی زمین لرزه آماده باش هلال احمر زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان از روز امروز چهارشنبه تا جمعه در حالت آماده‌باش قرار دارند.
کیانی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی