Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صالح خوئی شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح پردیس سینمایی مهر همافران نوشهر با اشاره به این کخ ساخت این پردیس سینمایی گامی بلند در مسیر توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، آبادانی و شهرسازی شهر به شمار می‌رود، افزود: از چهارم تا ۱۴ مردادماه سال جاری به نام دهه رویدادهای فرهنگی شهر نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فرهنگی نوشهر، برگزاری همایش تکریم خانواده با حضور هنرمندان ملی و شهروندان، افتتاحیه پردیس سینمایی، تشکیل دبیرخانه مرکزی همایش از جمله برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: همایش استانی پسماند و توسعه پایدار در شهر برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه رنگ و بوی برنامه‌های فرهنگی متناسب با ماه محرم خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک شهروندات و مسئولان زیرساخت‌های فرهنگی شهر را تقویت کنیم.

خوئی از همراهی مسئولان و دست اندرکاران برای ساخت و افتتاحیه پردیس سینمایی تقدیر کرد.

به گزارش مهر، پردیس سینمایی مهر همافران نوشهر در مجتمع تجاری همافران قرار دارد. کار ساخت و تجهیز این پردیس سینمایی توسط مؤسسه بهمن سبز انجام شده و با ظرفیت ۱۷۰ صندلی آغاز به کار کرد.

در حال حاضر این پردیس که تنها سینمای مدرن شهر نوشهر محسوب می‌شود، دارای چهار سالن به نام‌های دریا با ۵۸ صندلی، سالن ساحل با ۴۲، سالن صدف با ۴۸ و سالن رنگین کمان ویژه کودکان و نوجوانان با ۲۲ صندلی و در مجموع ۱۷۰ صندلی با امکانات بروز اعم از پروژکتور لیزر برای نمایش و سیستم صوت بروز، صندلی‌های VIP و ایجاد فضایی مثل( کافی شاپ، کتابسرا، بوفه، گالری و…) است که پس از طی مراحل قانونی نهایی به بهره‌برداری رسیده و در خدمت مردم نوشهر قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5549280

منبع: مهر

کلیدواژه: سالن سینما شهرداری نوشهر حوزه هنری بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا مدیریت بحران اردبیل ماه محرم شیوع کرونا محرم 1401 وقوع سیلاب بارش باران اربعین حسینی ایلام پردیس سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر و با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع، دارای تالار، سالن غذاخوری و سایر امکانات رفاهی است که از طرف آموزش وپرورش ملکان بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این مجتمع به مناسبت هفته معلم، امام جمعه ملکان بر حل مشکلات و مسائل معیشتی معلمان تاکید کرد وگفت: معلم نباید در زندگی دغدغه مالی و معیشتی داشته باشد.

حجت الاسلام حافظ زمانی افزود: اجرای رتبه بندی معلمان، گامی نخست در این زمینه است؛ اما این کفایت نمی‌کند و باید متناسب با تورم، حقوق و مزایای معلمان نیز افزایش یابد.

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی معلم در ملکان
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام