Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@22:04:37 GMT

توافق سوریه، روسیه و ایران درباره تحویل اس۴۰۰

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۲۱۰۶

توافق سوریه، روسیه و ایران درباره تحویل اس۴۰۰

آفتاب‌‌نیوز :

منابع عربی ادعا کرد، نشستی در دمشق بین فرماندهان سوری، روسی و ایرانی برگزار شده و در این نشست روس‌ها آمادگی خود را برای تسلیم سامانه‌های پدافندی پیشرفته به سوری‌ها اعلام داشتند.

به گزارش پایگاه خبری اینتل نیوز، روس‌ها قول دادند در همین راستا سامانه‌های پدافندی اس 300 و اس 400 را در اختیار ارتش سوریه قرار داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به زعم اینتل نیوز در این نشست ژنرال های روسی اعلام آمادگی کردند برای مختل کردن حملات هوایی اسرائیل به سوریه جنگ افزارهای پیشرفته‌ای از جمله سامانه‌های پدافندی اس 300 و اس 400 را در اختیار سوری‌ها قرار خواهند داد.

این رسانه صهیونیست نوشت، روس ها در دوره گذشته به دلیل عدم فعال سازی سامانه‌های پدافندی خود در مقابل حملات (تجاوزات) اسرائیل به سوریه مورد انتقاد دو متحد خود قرار داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سوریه روسیه ایران اس۴۰۰ سامانه های پدافندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 اسکای نیوز گزارشی درباره تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران پخش کرد و مدعی شد این جنگنده‌ها در عوض پهپادهای شاهد است. ادعاهای مطرح شده در این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • جنگنده سوخو 35 تحویلی به ایران به روایت اسکای نیوز
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم