Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۱۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های آبی استان در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شد، امسال پروژه آبرسانی بن- بروجن به بهره‌برداری می‌رسد.

غلامعلی حیدری شامگاه پنجم مردادماه در برنامه زنده تلویزیونی در شبکه استانی جهانبین با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از راهبردهای دولت سیزدهم و رئیس‌جمهور حضور در استان‌ها و احصای مشکلات است، زیرا با پشت‌ میزنشینی نمی‌توان به‌طور کامل در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فراهم کردن مقدمات سفر ریاست جمهوری به استان از ماه‌ها قبل از انجام در دستور کار قرار گرفت، جلسات متعددی برگزار شد و برنامه‌ریزی‌ها نیز بر اساس سند آمایش سرزمین بود، پروژه‌های اولویت‌دار استان با یک نگاه همه‌جانبه اتتخاب شد، پروژه‌های راکد احصا و در جلسات متعدد این پروژه‌ها با حضور معاون اول رئیس جمهور به تصویب رسید، قبل از این جلسه دغدغه‌های استان با وزرا در میان گذاشته شد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری ابلاغ شد، عنوان کرد: پروژه‌های مصوب سفر ریاست‌جمهوری به استان باید ظرف دو سال به اتمام برسد، چند پروژه برای آغاز بکار به تصویب رسید، امیدواریم این مصوبات موجب تحول در استان شود.

حیدری با اشاره به اینکه اعتبارات قابل توجهی به چهارمحال و بختیاری در سفر ریاست جمهوری اختصاص یافت، یادآورشد: در مجموع ۲۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر به استان اختصاص یافت که ۱۲ هزار میلیارد تومان آن اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است، ستاد ویژه پیگیری مصوبات سفر در استان تشکیل شد تا روند تحقق مصوبات تسهیل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری شاهد تحول در حوزه اشتغال، تکمیل پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی خواهیم بود، در تخصیص اعتبار جزو چند استان برتر کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مهم مردم چهارمحال و بختیاری مسئله آب است، بر روی بحث تامین آب پایدار متمرکز شدیم، در سفر ریاست جمهوری به استان تلاش شد تا با جذب اعتبار پروژه‌های آبی متوقف شده با تزریق اعتبار فعال شود، تامین آب سهم مهمی در توسعه و پیشرفت استان دارد.

حیدری گفت: ۳۱۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های آبی چهارمحال و بختیاری در سفر ریاست جمهوری به استان مصوب شد که پروژه مهم آبرسانی استان نیز در مصوبات سفر دیده شده است، امسال پروژه آبرسانی بن- بروجن به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲۱۴۰ میلیارد تومان برای تامین آب روستایی، تکمیل شبکه فاضلاب، بازسازی شبکه‌های آبرسانی فرسوده و .... تخصیص پیدا کرده است، اظهار کرد: اعتبار خوبی برای تکمیل سدهای نیمه‌تمام استان در نظر گرفته شده است، ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای تامین آب کشاورزی در نظر گرفته شد.

وی بیان کرد: اکثر پروژه‌های راکد چهارمحال و بختیاری فعال شده است، سرکشی از پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در دستور کار قرار دارد.

حیدری با تاکید بر اینکه در مجموع ۳۰ هکتار گلخانه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، گفت: این عدد باید تا ظرف چهار سال به ۵۰۰ هکتار برسد، اعتبار سفر ریاست جمهوری در این حوزه موثر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه‌سازی، یادآورشد: ۵۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده‌های روستایی، فرودگاه، راه‌آهن مبارکه_ سفیددشت به شهرکرد و سایر پروژه‌های عمرانی در سفر ریاست جمهوری اختصاص یافت، راه‌آهن تا پایان ۱۴۰۲ به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: اعتبار قابل توجهی به پروژه شهرکرد- شلمزار- ناغان به کارون چهار در نظر گرفته شده و این پروژه‌ اکنون فعال است، طی دو سال آینده شاهد تحول در حوزه زیرساخت‌های راه و راه‌آهن در استان خواهیم بود.

حیدری در خصوص انتصابات مدیران در چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: انتصابات روال خود را در کنار پیگیری سایر امورات طی می‌کند، انتصابات در اختیار استانداری سرعت گرفته و از سایر استان‌ها جلوتر هستیم، انتصابات در هفته‌های آینده سرعت خواهد گرفت.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پس از تصمیم شورای اسلامی شهرکرد، انتخاب شهردار تسریع می‌شود، باید وحدت در استان حفظ شود و به‌دنبال افراطی‌گری در تخریب نباشیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری مصوبات سفر ریاست جمهوری انتقال آب بن بروجن استاندار چهارمحال و بختیاری سفر ریاست جمهوری به استان سفر ریاست جمهوری میلیارد تومان مصوبات سفر تامین آب پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال