Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی بیک‌مداح  گفت : با تامین این میزان قیر رایگان ، برنامه ریزی برای انجام ۸۲۰ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای استان صورت گرفته که به تناسب اولویت و توان فرمانداری‌ها و دهیاری‌ها جهت مشارکت در تامین بخشی از هزینه‌ها، در حال اجراست.

وی ادامه داد: : بند ز تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ در خصوص تامین قیر مصرفی در پروژه های آسفالت روستایی تصریح کرده و تداوم این موضوع می تواند در سه هزار و ۴۴۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان ارتقا دهنده شاخص های کالبدی و در نتیجه بهبود بخش سطح زندگی روستاییان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان نیز گفت: در حوزه احداث بزرگراه و راه اصلی این اداره کل در سال ۱۴۰۰ رقمی بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان قیر رایگان را جذب کرده است.

عطااله اکبری افزود: با پیگیری های این اداره از محل اعتبارات بند ز تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۰ اختصاصی شرکت باز آفرینی شهری ایران حدود ۲۲ میلیارد تومان قیر رایگان به ۱۲شهر محروم شمال استان تخصیص یافت که حواله های شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، مهرستان، زهک، دوست محمد، محمد آباد، ادیمی، جالق و میرجاوه با هدف بهسازی و آسفالت معابر محلات هدف تحویل شهرداران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمدرضا حسینی با اعلام خبر اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان افزود: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد هزار و ۱۲ پلاک موجود در استان ،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم، رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس، میزان ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده که با این اقدام ارزشمند، پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و درنتیجه کاهش پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی است.

کد خبر 6094824

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان