Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره تأخیر در پرداخت هزینه‌های ایام مرخصی زایمان، اظهار کرد: این تأخیر به دلیل آن است که در ۲ ماه نخست ثبت‌نام چون لیست باید در سیستم بارگذاری شود پرداخت هزینه‌ها با تأخیر همراه است و ما تنها در این مدت تأخیر خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متقاضیان پس از این ۲ماه می‌توانند انتخاب کنند که هزینه‌های مرخصی زایمان را به صورت ماهانه دریافت کنند یا به صورت یکجا؛ اما ما مشکلی برای پرداخت این هزینه‌ها نداریم. 

 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در عین حال در پاسخ به انتقاد جمعی از زنان شاغل از پرداخت دیرهنگام هزینه‌های مرخصی زایمان، عنوان کرد:گزارش‌های دریافتی ما نشان می‌دهد هزینه‌های ایام مرخصی زایمان پرداخت شده است.

به گزارش فارس، چندی پیش جمعی از زنان شاغل با راه اندازی پویش‌هایی در فارس من از دیرکرد در پرداخت هزینه‌های مرخصی زایمان انتقاد کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میرهاشم موسوی سازمان تأمین اجتماعی مرخصی زایمان هزینه های مرخصی زایمان پرداخت هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان
  • مردم ۷۰ درصد هزینه‌های آزمایشگاهی را از جیب پرداخت می‌کنند
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند
  • افشاگری کیهان از مخالفت دولت با لایحه حجاب | گیر داستان کجاست؟
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!