Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@05:22:46 GMT

مهاجم سابق شارلوا به نساجی پیوست

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۲۵۶۷

مهاجم سابق شارلوا به نساجی پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی فصل گذشته فراتر از انتظار ظاهر شد. این تیم که در لیگ بیست و یکم، جزو کاندیداهای سقوط بود، قهرمان جام حذفی 01-1400 شد تا یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد. نماینده مازندران که در فصل جدید با هدایت مطهری در مسابقات حاضر می شود، امشب از یک خرید خارجی رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که تقریبا جدایی کریم اسلامی قطعی شده است، نساجی با جذب یک مهاجم اهل مالی، خود را برای این اتفاق احتمالی آماده کرد. این مهاجم آداما نیان نام دارد و باید جای خالی بهترین گلزن نساجی را در فصل بعد پر کند.

باشگاه نساجی ساعتی پیش با انتشار تصویری از نیان با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه از عقد قرارداد 2 ساله با مهاجم سابق شارلوا خبر داد؛ بازیکنی که در فصل 17-2016 موفق شده بود با 23 گل برای استاس تروا ، آقای گل لیگ دو فرانسه شود.

آداما نیان سابقه 7 بازی ملی برای مالی را دارد ولی هنوز موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش در رده بزرگسالان نشده است. او با این وجود برای تیم ملی زیر 20 سال مالی بین سال های 2011 تا 2013 موفق به زدن 10 گل در 17 بازی شده بود. او در فاصله سال های 2018 تا 2020 در تیم شارلوا حضور داشت و با امید نورافکن و علی قلی زاده هم تیمی بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند

ایسنا/خراسان شمالی زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند.

این زلزله در شهر تیتکانلو در شهرستان فاروج در ساعت ۳۷: ۱۵ به وقوع پیوست.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست. عرض جغرافیایی این زمین لرزه ۳۲.۲۰۲ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۸.۳۲۳ درجه شرقی به وقوع پیوست‌.

بنا به گفته مسئولان ذی ربط این زلزله خسارتی به همراه نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن