Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@21:56:25 GMT

قتل وحشتناک همسر با سنگ فرز

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۲۵۷۲

قتل وحشتناک همسر با سنگ فرز

 رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری شخصی که اقدام به قتل همسرش کرده و جسد او را در اطراف بیمارستان البرز کرج رها کرده بود خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" با اعلام این خبر بیان کرد: در پی کشف جسد یک خانم میانسال در اطراف بیمارستان البرز کرج توسط ماموران گشت کلانتری 19 باغستان، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که یک خانم میانسال بر اثر ضربات و بریدگی های ناشی از برخورد جسم تیز در بدنش از خون ریزی شدید فوت شده و جسدش  پس از انجام قتل در اطراف بیمارستان البرز رها شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پس از شناسایی هویت مقتول متوجه شدند که نامبرده پس از متارکه با همسر اولش در 2 سال گذشته با شخصی دیگر ازدواج کرده که از زمان وقوع قتل خبری از وی نبوده و هیچ یک از آشنایان از محل حضور او اطلاع ندارندکه این موضوع ظن پلیس را برای انجام قتل از سوی این شخص بیشتر کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستورکار قرار گرفتن دستگیری همسر مقتول، ادامه داد: بلافاصله اقدامات پلیسی-اطلاعاتی انجام و مظنون اصلی پرونده که در حاشیه شهر مخفی شده بود، در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شد .

سرهنگ نادربیگی اظهار کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و شرح حادثه را اینگونه عنوان کرد که او و همسر مرحومش هر دو به مواد مخدر اعتیاد داشتند که در روز حادثه به دلیل مشکلات شخصی با یکدگیر درگیر و  مقتول با چاقو به سمت او حمله ور می شود که وی برای دفاع از خودش با دستگاه سنگ فرز به سمت او حمله کرده و از چند ناحیه بدنش را مورد جراحت قرار می دهد و با توجه به شدت خون ریزی شدید بدن مقتول، او را به اطراف بیمارستان البرز رسانده تا توسط مردم به مرکز درمانی منتقل شود و خودش متواری می شود.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: بسیاری از این قتل های خانوادگی به دلیل عدم درک صحیح از زندگی و کم طاقتی طرفین انجام می شود./ایسنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: قتل همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود