Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران درباره شرایط میزبانی این تیم به صحبت پرداخت.

مجتبی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره روند آماده‌سازی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: تیم نساجی در دو مرحله تمرینات آماده‌سازی خود را انجام داده است. از چهارشنبه صبح در ترکیه اردو و دو بازی دوستانه خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هفته قبل از لیگ هم در تهران خواهیم بود. عملکردمان در فصل نقل و انتقالات؟ سرمربی‌مان باید از نقل و انتقالات راضی باشد. شاکله تیم حفظ شده. چند بازیکن اضافه شده‌اند و چند بازیکن دیگر هم اضافه می‌شوند.

وی در خصوص میزبانی از رقبا در ورزشگاه خانگی گفت: ما هم مثل شما دعا می‌کنیم مشکل حل شود اما حق هواداران ما این نیست. تحت هر شرایطی بازی‌ها را در قائمشهر برگزار خواهیم کرد. تنها به دلیل قولی که به هواداران داده‌ایم. باید این را هم بگویم برای تیم نفت مسجدسلیمان بسیار احترام قائلیم. هم برای هواداران و هم برای باشگاه اما شرایط میزبانی در آن شهر مناسب نیست و امیدواریم مشکلات مربوط به میزبانی این تیم حل شود. قرعه کشی؟ فرقی ندارد و بالاخره باید به مصاف همه حریفان برویم. کادرمان کاملا تغییر کرده‌اند و امیدواریم بتوانیم کنار آن‌ها لبخند را به لباس هواداران بیاوریم.

ابراهیمی درباره برگزاری سوپرجام افزود: می‌گفتند قبل از آغاز لیگ این دیدار برگزار می‌شود اما این اتفاق رخ نداد. حالا هم می گویند در نیم فصل کع البته آن زمان هم جام جهانی در پیش است. باید ببینیم در نهایت چه تاریخی انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر نساجی مجتبی ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی نتوانست سپاهان را در آزادی شکست بدهد که هواداران این تیم برای‌شان سنگ تمام گذاشتند و علی‌رغم فروش بلیت‌های ۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی ظرفیت ارائه شده استادیوم را پر کردند.

هواداران پرسپولیس با تشویق‌ها و آتش بازی‌شان جو جالبی را در آزادی برپا کردند اما حالا سرخ‌ها برای چشیدن دوباره این جو باید تا اول خرداد صبر کنند.

پرسپولیس در هفته پیش رو باید به مصاف نساجی در قائمشهر برود و انتظار می‌رود هواداران مازنی با حضور گسترده به تشویق تیم‌شان بپردازند.

بازی بعدی پرسپولیس با هوادار تهران نیز که در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود اصلا شرایط بلیت فروشی را نخواهد داشت و بنابراین هواداران پرسپولیس باید تا هفته بیست و هشتم و دیدار برابر استقلال خوزستان که در آزادی برگزار می‌شود منتظر بمانند.

دیگر خبرها

  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • پایان تلخ ستاره وفادار؛ جدایی پس از ۱۲ سال!
  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود