Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:35:45 GMT

آذرخش ، بخشی از برق استان البرز را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۲۶۲۶

آذرخش ، بخشی از برق استان البرز را قطع کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا از مرکز اطلاع رسانی شرکت توزیع برق استان البرز ، در پی وقوع رعد و برق ،پنج  پست و خطوط فشار قوی مربوط به برق رسانی مناطق کرج و فردیس دچار قطعی شدند که مسوولان و کارشناسان مربوطه بلافاصله پیگیر برطرف کردن قطعی تا حصول نتیجه و تامین برق پایدار همه شهروندان عزیز می باشند.

همچنین رییس مرکز مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد: با توجه به وقوع رعدو برق و باد شدید، برای پیشگیری از خسارت ، بخشی از برق این استان شامگاه چهارشنبه تا بامداد پنجشنبه به مدت حدود یک ساعت قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا فلاح نژاد بامداد پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش شدید باران همراه با رعد وبرق  و وزش باد در مناطق کوهستانی البرز به ویژه در بخش آسارا واقع در حاشیه جاده کرج - چالوس از شامگاه چهارشنبه آغاز و تااکنون ادامه دارد.

وی بیان داشت : تاکنون گزارشی از وقوع سیلاب و حوادث طبیعی در استان البرز دریافت نشده است.

فلاح نژاد گفت : طبق پیش بینی ها بارش های رگباری همراه با رعدوبرق تا شنبه هفته آینده در استان البرز ادامه دارد و دستگاه های اجرایی و امدادی استان البرز در حالت آماده باش هستند.

همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به خبرنگار ایرنا گفت : قطعی برق سبب گرفتاری تعدادی از شهروندان در آسانسورها شده است.

محمد جمشیدی به خبرنگار ایرنا گفت : تیم های آتش نشانی بلافاصله به کمک افراد گرفتار در آسانسورها شتافتند.

هواشنناسی البرز روز چهارنشبه به نسبت به وقوع وزش باد شدید و گردوخاک و بارش تندری و احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات استان هشدار داد و اعلام داشت : این وضعیت جوی تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

همچنین وزش باد شدید و باران حدود ساعت یک بامداد پنجشنبه کلانشهر کرج را درنوردید .

تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی بارش های کوهستانی و باد شدید در استان البرز دریافت نشده است.

برچسب‌ها رعد و برق کرج بارش باران قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رعد و برق کرج بارش باران رعد و برق کرج بارش باران قطع برق خبرنگار ایرنا استان البرز باد شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای الخلیج الآن، در پی بارش شدید باران در شهر مدینه منوره، سیل در برخی از نقاط این شهر جاری شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودروها است.

سازمان هواشناسی عربستان سعودی عصر دوشنبه برای شهر مدینه منوره بارش شدید باران پیش بینی و هشدار قرمز هواشناسی صادر کرده بود.

طی روزهای گذشته نیز در برخی از مناطق عربستان سعودی و کشورهای امارات متحده عربی و عمان طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ به وقوع پیوست که منجر به جاری شدن سیل شده بود.

دیگر خبرها

  • بارش سیل آسا در پایتخت ترکیه
  • فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • ببینید | هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • ویدئو| بارش شدید باران در ایلام
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • فیلم/ بارش شدید باران در مسجدالنبی
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان