Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش خبرگزاری فارس از همدان؛ آیت‌الله ابراهیم رئیسی صبح امروز و در جریان سی‌امین سفر خود به همدان در بدو ورود به فرودگاه در جمع خبرنگاران با درود به مردم  همدان اظهار کرد: همدان استانی تاریخی و تمدنی است و یادآورد رشادت‌های بسیار رزمندگان و یادگار 8 هزار شهید و 27 هزار جانباز و ایثارگر.

وی با بیان اینکه برای بنده و هیات دولت حضور در این استان ایثارگر و تاریخی افتخاری بزرگ است گفت: همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است که نه تنها کشور که جهان اسلام از آن‌ها فیض برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان به ویژه در بخش کشاورزی و گردشگری و شرایط معدنی آن گفت: برخی از این ظرفیت‌ها با موانع و مشکلاتی مواجه هستند که با وجود نیروی انسانی کارآمد و جوان استان این مشکلات قابل حل است.

وی تأکید کرد: بررسی‌هایی در این زمینه در دولت انجام شده است و جمع‌بندی‌هایی داشتیم تا بتوانیم مصوبات خوبی را برای همدان داشته باشیم

رئیسی با بیان اینکه با توجه به سفر یک‌روزه امکان حضور در تمام شهرستان‌ها نیست گفت: انشاءالله در سفرهای بعدی عرض ارادت به مردم دیگر شهرستان‌های استان خواهم داشت.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به همدان دولت مردمی خدمت به مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جهت تحقق شعار سال نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمد حسینی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد حضور پر برکت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان بودیم که مسلماً این سفر باعث رونق اقتصادی و پیشرفت در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این اراده در هیات دولت وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی و کار جهادی، مشکلات و موانع موجود برای افزایش رفاه مردم عزیز ایران برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به کار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیازمند نیروی کار می‌باشند که از این رو لازم است اقدامات لازم جهت تامین نیرو و افزایش تولید انجام شود.

وی ادامه داد: در جهت تحقق شعار نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توجه ویژه بر امور و رفاه کارگران عزیز تاکید داشته اند و از این رو ما نیز تمام توان خود را در جهت اجرا نمودن این امر به کار گرفته ایم.

کد خبر 748126

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • استاندار لرستان: عملکرد بانک‌های استان مطلوب نیست
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است