Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از اسکان 760 آسیب دیده از سیل وآبگرفتگی در چادرهای هلال احمر خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ علیرضا میربهاء الدین افزود:  با اشاره به بارندگی‌های چند روز گذشته از تاریخ ۲۸ تیرماه با ورود سامانه بارشی به استان تا امروز مورخ 5 مرداد ماه، 86 روستا درشهرستانهای سرباز،نیکشهر، ایرانشهر، سیب و سوران، دلگان، فنوج، سراوان، خاش، زاهدان، مهرستان، چابهار و میرجاوه درگیر سیلاب و آبگرفتگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مناطق گرفتار در سیلاب 1846 نفر دچار آسیب شده که در این راستا،  760   نفر در چادرهای امدادی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند  .

وی افزود: همچنین 167 دستگاه چادر امدادی، 11 چادر مسافرتی،  324  تخته موکت، 819   تخته پتو و 1084 کیلو گرم نایلون سنگری و اقلام معیشتی مورد نیاز از قبیل 475 کیلو گرم برنج، 345 بسته غذایی ۷۲ساعته   ، 36  کیلو گرم قند وشکر ، 34 کیلو گرم چای ، 590 قوطی کنسروجات ، نان ، والر و فانوس  بین خانواده‌های آسیب دیده توزیع شده است.

میربهاء الدین گفت: 186 تیم عملیاتی با بکارگیری140 دستگاه خودرو به آسیب دیدگان سطح استان امدادرسانی کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: در این مدت 2 مورد رهاسازی و  132 مورد تخلیه آب منازل   توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان انجام گرفت.

وی همچنین گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌ های استان تا خروج سامانه بارشی از استان در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت نیاز به مردم آسیب دیده ارائه خدمات نمایند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیل سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر آسیب دیده کیلو گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان