Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین یاسین حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام دهه اول ماه محرم اظهار داشت: آئین تعویض پرچم گنبد مسجد مقدس جمکران و برافراشتن پرچم عزای سید و سالار شهیدان، همزمان با نخستین شب ماه محرم از ساعت ۲۰ روز جمعه ۷ مردادماه در صحن جامع امام مهدی (عج) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: صبح‌ها از ساعت ۷:۲۰ صبح، مراسم قرآئت زیارت عاشورا و سخنرانی در مسجد امام علی (ع) و مراسم عزاداری بعد از نماز عصر در مسجد امام علی (ع) برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: مسجد مقدس جمکران در ایام دهه اول محرم همانند سال‌های گذشته میزبان برخی از هیئت‌های مذهبی خواهد بود و این امر از سیاست‌های مسجد در حمایت از تشکل‌ها و مجموعه‌های دینی، انقلابی و فرهنگی است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: بر همین اساس عصرها از ساعت ۱۶:۳۰ مراسم عزاداری هیئت محبین اهل بیت (ع) در شبستان بزرگ کربلا با سخنرانی حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسین آبادی ادامه داد: مراسم عزاداری هیئت فاطمیون قم نیز شب‌های دهه اول محرم بعد از اقامه نماز عشاء در صحن جامع مهدوی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی ارفع و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: در اولین جمعه ماه محرم همزمان با قرآئت دعای ندبه، ویژه مراسم شیرخوارگان حسینی در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز این مسجد میزبان دسته‌های عزاداری خواهد بود و در روز عاشورای حسینی نیز زیارت ناحیه مقدسه دو ساعت مانده به اذان مغرب زمزمه می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران و راویان انتظار نیز هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۳:۳۰ برنامه‌های متنوعی برای کودکان و نوجوانان در دهه اول تدارک دیده است.

کد خبر 5549392

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ماه محرم مسجد جمکران بوشهر ویروس کرونا سیلاب کرمانشاه آمار کرونا مدیریت بحران اردبیل ماه محرم محرم 1401 شیوع کرونا وقوع سیلاب بارش باران اربعین حسینی ایلام مسجد مقدس جمکران برگزار می شود حجت الاسلام ماه محرم دهه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور