Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی خلیلی رئیس هیات ووشو مازندران با بیان اینکه در مسابقات ووشو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، ووشوکاران مازندرانی درخشش فوق العاده‌ای در سه رده سنی داشته اند، گفت: ۱۹ نفر در رده آقایان و ۱۲ نفر در رده بانوان به اردوی تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان دعوت شدند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات به منظور شرکت در مسابقات جهانی اندونزی برگزار شد، افزود: آرش پهالی بعنوان مدال آورترین ووشوکار مازندرانی در بخش تالو با یک مدال طلا و دو مدال نقره، در مجموع موفق به کسب سه مدال در این دوره از رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ووشو مازندران گفت: در گذشته ووشو مازندران را در بخش ساندا می‌شناختند، ولی اخیرا در مسابقات قهرمانی کشور تالو همچون ساندا پیشرفت خوبی داشت و مدال‌های متعددی در دو بخش تالو وساندا بدست آمد.

او افزود: تیم مازندران در بخش آقایان موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی در بخش تیمی شد و در بخش بانوان نیز عنوان چهارمی تیمی را کسب کرد.

خلیلی گفت: در مسابقات نونهالان، نوجوانان و جوانان آقایان، مجموعا ۲۱ مدال توسط ووشوکاران مازندرانی کسب شد که از این تعداد، ۹ مدال برای اولین بار در بخش تالو برای مازندران رقم خورد.

او افزود:بانوان مازندران نیز موفق به کسب ۷ مدال در بخش ساندا و ۶ مدال در بخش تالو شدند. همچنین بخش تالو رده نونهالان دختر در ۵ فرم برگزار گردید که هر ۵ مدال طلا، سهم دختران مازندرانی شد.

خلیلی گفت: با عنایت به محدودیت در معرفی نفرات در اعزام تیم استان به مسابقات کشوری، ورزشکاران ما در قالب سایر تیم‌ها از دیگر استان‌ها راهی مسابقات شدند که خوشبختانه موفق به مدال آوری گردیدند و این قبیل اقدامات با عنایت به رویکرد جدید هیات، جهت پشتوانه سازی برای ووشو استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات ووشو مازندران مسابقات ووشو ورزش های رزمی بخش تالو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی

در وزن ۷۵- کیلوگرم ساندای مردان، سهیل موسوی ملی‌پوش آملی که ابتدا برابر رقیبش مراکش پیروز شده بود، امروز در نیمه نهایی حریفی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار نهایی شد.

او در فینال با ارائه یک نمایش دلچسب مقابل ووشوکاری از چین، کشور میزبان به برتری دست یافت و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

پیش از این نیز ووشوکاران مازندرانی، معین تقوی در وزن ۹۰- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو چین به مدال طلا دست یافتند.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی